venteliste på VGS

Trollmor26

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Noen som har stått på venteliste på vgs? Og kommet inn?
Jeg står som nummer 5 på venteliste, hadde vært artig å kommet inn, men har mine tvil.
Har så lyst til å få ferdig påbygginga og kanskje søke sykepleien [:)]

Jepp, det ene året sto jeg som nr.26, og kom inn 2 dager etter skolen hadde begynt. Den andre gangen sto jeg som nr.6 og kom inn 12 timer etter opptaket sto klart[8D]

ORIGINAL: Kranglefanten

Jepp, det ene året sto jeg som nr.26, og kom inn 2 dager etter skolen hadde begynt. Den andre gangen sto jeg som nr.6 og kom inn 12 timer etter opptaket sto klart[8D]

Okej.
hehe, er litt gira på å vite. For da må vi muligens starte tilvenning i barnehage, for sambo sin permisjon starter ikke enda...

ORIGINAL: sorciere_

sto som nr 3 ein gong... kom ikkje inn.. [:'(]

Huff[:'(] Hadde vært så greit å bare fått unna denne påbygginga...

ORIGINAL: Wayne

Tror du må regne med å komme inn ja..
Gikk påbygg i fjor og etter ett par uker var klassen halvert. Det var og 4 som ikke møtte opp første dagen, dvs de mister plassen sin.

Ok. Så det er sånn reglene fungerer[:)] Hvordan var det året når du har barn? tungt?

Jeg skal gå etter endt yrkeskompetanse, så mulig det da er mindre fag.

Ferdig utdanna helsefag arbeider , (tok faktisk utdanninga mens jeg satt i rullestol)
Mitt store ønske var ambulanse fag som selvfølgelig ikke gikk da, men nå som jeg er oppe på beina prøvde jeg meg på ambulanse har stått på 3 plass så si siden første inntak så det her ser dårlig ut [:'(]

Sto som nr 3 på lista i år når jeg søkte på helseservicefag..Å på andreinntaket fikk jeg plassen. Det er håååp [:D]

ORIGINAL: NinaTherese

Sto som nr 3 på lista i år når jeg søkte på helseservicefag..Å på andreinntaket fikk jeg plassen. Det er håååp [:D]

Åh, så bra da[:D]

sto på 11plass et år og kom inn. 64 plass i fjor, var på 7-8 når de slutta å ta inn folk., i år er jeg på 47. plass

noen her som har kommet inn selv om du ikke har ungdomsrett eller voksenrett??jeg søkte nemlig men siden jeg har gått 3 år yrkesskole hadde jeg ikke rett til plass sto det i brevet,tenkte allikevel å ringe skolen ved skolestart..vil sååå gjerne begynne!!

ORIGINAL: sjura85

noen her som har kommet inn selv om du ikke har ungdomsrett eller voksenrett??jeg søkte nemlig men siden jeg har gått 3 år yrkesskole hadde jeg ikke rett til plass sto det i brevet,tenkte allikevel å ringe skolen ved skolestart..vil sååå gjerne begynne!!

Er ikke rettselev jeg eller, men står uansett på 5 plass venteliste[:D]

Back
Topp