Ventedagboka - ventetida er over

Kom på at jeg har jo denne lista.

❤️ Runde 4+3 (tidligere SA)
❤️ Runde 5+0 ("kjemisk-grensa")
- Runde 5+3 (tidligere SA)
- Bestille tul (gjerne uke 6)
- Gjennomføre tul

Per nå tør jeg ikke gjøre den lenger. :)
 
5+2

I dag har jeg vært optimist! Våknet tidlig, som vanlig, men sovnet heldigvis ganske kjapt igjen. Lett kvalme har ligget og gnagd under overflaten stort sett i hele dag. Det lettet litt midt på dagen, men kom tilbake på ettermiddagen. Og nå på kvelden er puppene ømme og tunge igjen. La det vare! ❤️
 
5+3

Litt brunt på papiret etter at mannen og jeg hadde gått oss en tur. Og jeg er selvsagt bekymret igjen. Har bestilt tul til 5+6 og håper jeg får bruk for den..
 
Enda mer pessimist nå. Har mitt vondt i korsryggen. Håper selvsagt dette er en del av gamet, men er redd for at det er en SA i gjære.. Forrige SA begynte med store smerter i korsryggen, såpass at jeg ikke orket å være på jobb for jeg klarte knapt sitte oppreist. Det er ikke så ille nå, men jeg klarer ikke la være å tenke på at det startet jo et sted..
 
Velkommen til FrøkenMGs graviditet, minutt for minutt. :rolleyes:

Ikke mer brunt eller rosa på papiret, og korsryggen har roet seg litt. Kanskje jeg kan krysse ut neste milepæl på lista i morgen?
 
Håper det er noe uskyldig igjen og at det går over så du får krysset av milepælen din. Bra du har en tul like rundt hjørnet. Håper du kan få puste lettet ut etter den. :Heartred
 
Håper det er noe uskyldig igjen og at det går over så du får krysset av milepælen din. Bra du har en tul like rundt hjørnet. Håper du kan få puste lettet ut etter den. :Heartred
Jeg funderer på om det kan ha hatt noe med turen vi gikk å gjøre. Eller bæringen i går. Høres litt rart ut hvis det skulle være det egentlig. Det var så lite at det kan være «hva som helst», men ekkelt likevel.

Hvordan går det med deg? ❤️
 
Jeg funderer på om det kan ha hatt noe med turen vi gikk å gjøre. Eller bæringen i går. Høres litt rart ut hvis det skulle være det egentlig. Det var så lite at det kan være «hva som helst», men ekkelt likevel.

Hvordan går det med deg? ❤️
Skjønner godt at det er ekkelt. Tror det er en ting vi alle her på forumet har til felles, frykten for å miste.

Jeg sitter i uvitenhet akkurat nå. Nekta å teste i dag, så får se i mårra om testene har blitt enda svakere eller ikke. Har ikke blødd ennå, så skjønner ikke hva som skjer egentlig... hater å ikke vite.
 
Skjønner godt at det er ekkelt. Tror det er en ting vi alle her på forumet har til felles, frykten for å miste.

Jeg sitter i uvitenhet akkurat nå. Nekta å teste i dag, så får se i mårra om testene har blitt enda svakere eller ikke. Har ikke blødd ennå, så skjønner ikke hva som skjer egentlig... hater å ikke vite.
Nei, det å ikke vite er helt uutholdelig. Håper du i det minste får tatt en HCG-prøve i morgen. Har du åpnet det siste digitale og sammenlignet med tidligere?
 
Nei, det å ikke vite er helt uutholdelig. Håper du i det minste får tatt en HCG-prøve i morgen. Har du åpnet det siste digitale og sammenlignet med tidligere?
Ja jeg åpnet. Synes de så lik ut som den jeg tok mandag så vet ikke om strekene inni de digitale er til å stole på.
Men både strimmel test og first response var svakere så de snakka for seg selv.
Derfor jeg venter til i mårra fordi da er det definitivt lettere å se om de er svakere med en dags pause.

Ja håper også jeg får tatt hcg prøve..
 
Ja jeg åpnet. Synes de så lik ut som den jeg tok mandag så vet ikke om strekene inni de digitale er til å stole på.
Men både strimmel test og first response var svakere så de snakka for seg selv.
Derfor jeg venter til i mårra fordi da er det definitivt lettere å se om de er svakere med en dags pause.

Ja håper også jeg får tatt hcg prøve..
Uff, kjedelig å vente på å få svar! Krysser fingrene for deg!
 
Jeg funderer på om det kan ha hatt noe med turen vi gikk å gjøre. Eller bæringen i går. Høres litt rart ut hvis det skulle være det egentlig. Det var så lite at det kan være «hva som helst», men ekkelt likevel.

Hvordan går det med deg? ❤️

Hvis det var brunt blod kan det kanskje ha vært rester etter blødningen du hadde tidligere i uken? Jeg kjente det ganske tidlig i korsryggen/bekkenet som gravid også, så krysser fingrene for at det bare er et gravidesymptom. Hadde også litt murringer i magen i uke 5 og var redd for at det var mensen, men var kun voksesmerter i livmoren ☺️
 
5+4

Kom meg gjennom gårsdagen også. Er etter alt jeg vet fortsatt gravid. Bestilte tul på onsdag, da er jeg 5+6. Litt tidlig, men alternativet var tirsdag, 6+5. Er klar over at vi kanskje ikke ser noe 5+6, men orker ikke vente.

❤️ Runde 4+3 (tidligere SA)
❤️ Runde 5+0 ("kjemisk-grensa")
❤️ Runde 5+3 (tidligere SA)
❤️ Bestille tul
- Gjennomføre tul 5+6
 
Hvis det var brunt blod kan det kanskje ha vært rester etter blødningen du hadde tidligere i uken? Jeg kjente det ganske tidlig i korsryggen/bekkenet som gravid også, så krysser fingrene for at det bare er et gravidesymptom. Hadde også litt murringer i magen i uke 5 og var redd for at det var mensen, men var kun voksesmerter i livmoren ☺️
Ja, det kan jo ha vært det. Mengden var veldig liten, men det skal jo nesten ingen ting til for å fyre av krisealarmen. Har tul senere i uka. Ønsker meg noe som er der det skal og en lukket mormunn.
 
Ja, det kan jo ha vært det. Mengden var veldig liten, men det skal jo nesten ingen ting til for å fyre av krisealarmen. Har tul senere i uka. Ønsker meg noe som er der det skal og en lukket mormunn.

Så spennende. Krysser fingrene for deg. Jeg hadde en blødning i uke 13, og brunlig utflod i uke 17 og 19. Så man kan nok få det uten helt å forstå hvorfor også. Et godt tegn at blødningen stopper opp i hvert fall ☺️
 
Ulempen med å våkne tidlig er at dagen blir så sjukt lang...

Nok en dag med ubehag i korsryggen. Håper det er "riktig" ubehag. Har kvalme som kommer og går i løpet av dagen. Den hemmer meg ikke, men er ubehagelig (den også). Rakk å ta hcg-prøve før legesenteret stengte til lunsj. Ser for meg at den bør ligge på tre-fire tusen nå.
 
Har lest igjennom dagboken din nå - heier på deg og har troen på at dette skal gå bra!!! :smiley-bounce012
 
Back
Topp