Ventedagboka - ventetida er over

Ja, den er ganske fin. Har brukt den mye.

Brøt opp testene nå, og syns de ligner på CD 18-20 i dette innlegget.

Den øverste er tatt tidligere denne uken (4+3 el 4+4), den nederste 4+6. Er stigning da! :)
Definitiv stigning! Jeg har kasta min så brøt den aldri opp. Dumme meg. Kanskje jeg fortsatt finner den i søpla..

Ja synes den så veldig lik ut! :)
 
Fant den. Skjønner nesten ikke at den kom fram som 2-3 Så svak som den ser ut...
20200422_163651.jpg

Tar definitiv og venter en stund før jeg prøver meg på 3+ :hilarious:
 
5+0!

Nå er jeg liksom gravid på ordentlig. Ikke mer forsinka mens! :smiley-bounce012

Nesten utrolig at uka har gått. Kjennes ut som evigheter siden jeg fant det ut.
 
Brutal verden. Oppdaget blod på papiret på jobb, og er helt sikker på at vi har mistet igjen. Er hjemme nå og bare gråter. Møkkakropp!
 
Jeg kjenner så godt til fortvilelsen, frykten og håpløsheten når blod oppdages. Håper så veldig at dette bare er uskyldig! Vil bare sende deg en klem:Heartred
 
Jeg kjenner så godt til fortvilelsen, frykten og håpløsheten når blod oppdages. Håper så veldig at dette bare er uskyldig! Vil bare sende deg en klem:Heartred
Takk. :Heartred Jeg har ikke blødd noe mer, men kjenner på kroppen at det ikke er noe mer å hente. Har vært kvalm i hele dag, men det kan like godt være fortvilelsen.

Gyn ba meg ta kontakt om et par-tre uker for å ev. Vurdere medisiner videre. Tenker at jeg gjør det uansett om jeg begynner å blø mer eller ikke. Jeg ser for meg tre utfall: 1) SA, 2) MA eller 3) uskyldig blødning og alt går fint.
 
Takk. :Heartred Jeg har ikke blødd noe mer, men kjenner på kroppen at det ikke er noe mer å hente. Har vært kvalm i hele dag, men det kan like godt være fortvilelsen.

Gyn ba meg ta kontakt om et par-tre uker for å ev. Vurdere medisiner videre. Tenker at jeg gjør det uansett om jeg begynner å blø mer eller ikke. Jeg ser for meg tre utfall: 1) SA, 2) MA eller 3) uskyldig blødning og alt går fint.
Håper så inderlig at det er nummer 3.
Der er jo bra at du ikke har blødd noe mer.
De neste par dagene er vel avgjørende så om det ikke blir noe mer i dag eller i mårra så må det jo ha vært uskyldig.
Krysse fingrene for deg.
 
Håper så inderlig at det er nummer 3.
Der er jo bra at du ikke har blødd noe mer.
De neste par dagene er vel avgjørende så om det ikke blir noe mer i dag eller i mårra så må det jo ha vært uskyldig.
Krysse fingrene for deg.
Håper det. Vurderer å kanskje ringe legen og be om 100% sykmelding i morgen. I dag var jeg på jobb i en halvtime før jeg dro hjem.
 
Håper det. Vurderer å kanskje ringe legen og be om 100% sykmelding i morgen. I dag var jeg på jobb i en halvtime før jeg dro hjem.
Det synes jeg du skal gjøre!! :)
Og tatt blodprøver for å evt. Se at hcg stiger/synker?? Det er ikke godt å gå uvitende, og hadde jeg vært deg ville jeg hatt et svar, enten i form av ul eller blodprøver!
Håper fortsatt på det beste ❤
 
Håper det. Vurderer å kanskje ringe legen og be om 100% sykmelding i morgen. I dag var jeg på jobb i en halvtime før jeg dro hjem.
Helt enig med Luna94. Bestill blodprøver så får du iallefall et svar.
Og bedre at du er hjemme og slapper av nå enn at du er på jobb når du går gjennom noe så stressende.
 
Enig med de over her! Så krysser vi alt vi kan for at det er alternativ nr 3! :Heartred
 
Det synes jeg du skal gjøre!! :)
Og tatt blodprøver for å evt. Se at hcg stiger/synker?? Det er ikke godt å gå uvitende, og hadde jeg vært deg ville jeg hatt et svar, enten i form av ul eller blodprøver!
Håper fortsatt på det beste ❤
Helt enig med Luna94. Bestill blodprøver så får du iallefall et svar.
Og bedre at du er hjemme og slapper av nå enn at du er på jobb når du går gjennom noe så stressende.
Enig med de over her! Så krysser vi alt vi kan for at det er alternativ nr 3! :Heartred
Takk, dere er gode. :Heartred

Har på flere måter allerede begynt å tenke framover. Har fylt ut skjema til Porsgrunn og driver og leter etter bilder av oss som jeg tenkte å sende til dem på Crypho etterpå. Blodprøver må vel antakelig vente til første mens etter en ev blødning, vil jeg tro. Greit med alt som er gjort..
 
Takk, dere er gode. :Heartred

Har på flere måter allerede begynt å tenke framover. Har fylt ut skjema til Porsgrunn og driver og leter etter bilder av oss som jeg tenkte å sende til dem på Crypho etterpå. Blodprøver må vel antakelig vente til første mens etter en ev blødning, vil jeg tro. Greit med alt som er gjort..

Skjønner tankegangen, hadde nok vært der selv... men ta en ting av gangen! Slik ting er akkurat nå er du jo faktisk gravid❤ er jo kjempe mange som blør i starten av svangerskapet, vi har bare dårlig statestikk og erfaring som tilsier at vi tenker det verste uansett... :(
 
Skjønner tankegangen, hadde nok vært der selv... men ta en ting av gangen! Slik ting er akkurat nå er du jo faktisk gravid❤ er jo kjempe mange som blør i starten av svangerskapet, vi har bare dårlig statestikk og erfaring som tilsier at vi tenker det verste uansett... :(
Ja, jeg har nok bare avsluttet det i hodet mitt. Spesielt siden symptomer er borte også.

Var hos psykologen min i sta som ba om at jeg sendte henne en melding hvis dette skulle gå bra. Det hadde vært så fint å kunne sende et ul-bilde eller noe, men det virker helt utopisk.
 
Ja, jeg har nok bare avsluttet det i hodet mitt. Spesielt siden symptomer er borte også.

Var hos psykologen min i sta som ba om at jeg sendte henne en melding hvis dette skulle gå bra. Det hadde vært så fint å kunne sende et ul-bilde eller noe, men det virker helt utopisk.

Så godt du har fått prata litt med fagperson idag❤
Krysser fingrene for at du kan komme tilbake med positive nyheter!!
 
Først skulle jeg si gratulerer, men nå sier jeg ett veldig forsiktig ett og håper virkelig at det går bra.
Krysser fingra for deg :Heartpink
 
Huff, blod er så skummelt når man er gravid. Håper det bare er uskyldig, er i hvert fall positivt at det ikke har tatt seg opp. Jeg hadde en liten blødning i uke 14 (en god del senere), men det var heldigvis ingenting farlig. Krysser fingrene for deg ❤️
Nei, der har avtatt. Men symptomer er long gone, og det kjennes ut som om det er i ferd med å stramme seg til i korsryggen. Ingen gode tegn! Misliker denne dumme venteleken så sterkt...
 
Ikke noe mer blod gjennom natten. Hvis dette holder gjennom helgen bestiller jeg en tul 6+0 tror jeg. Sikkert for tidlig for å sikre å se noe, men kanskje et bankende hjerte hvis det finnes?
 
Back
Topp