Ventedagboka - ventetida er over

Ja, jeg undres litt på styrken. Også på 25 mlu! Kanskje jeg egentlig er 11-12 dpo, var litt i tvil om når eggløsning skjedde denne syklusen.
Det kan godt hende at el var tidligere ja :)
Men det viktigste er hvor sterk streken er! Er jo ingen tvil! :D
 
Forsiktig takk. :) har sneket litt på desemberforumet, men tør ikke melde meg inn helt enda. Med menstermin 27. Desember kommer jeg sikkert til å henge både der og i januar. Så kjedelig å være sist ute med alt. :rolleyes:

Så koselig! Bare å melde deg inn når du er klar❤
Ja, skjønner hva du mener! Kjedelig spesielt i starten da det føles ut som alle andre er en evighet forran:rolleyes:
Håpe det er desember som skal til for oss begge!:woot:
 
Så koselig! Bare å melde deg inn når du er klar❤
Ja, skjønner hva du mener! Kjedelig spesielt i starten da det føles ut som alle andre er en evighet forran:rolleyes:
Håpe det er desember som skal til for oss begge!:woot:
Håper det! Fingra i kryss!
 
Prøver å få tiden til å gå. Frykter at nyoppdaget graviditet fører til dårlig søvn, som det har gjort før. Gjerne ferdig sover i 4-tiden da. :rolleyes: Lys våken klokka 7 i dag og har brukt mye av dagen til å se på Kalifat. Snart ferdig med den... også har jeg ryddet klesskapet mitt, men det er relativt kjapt gjort. Så nå, klokka to, lager jeg middag.

Oppdaget «heldigvis» at jeg har forarbeid til Plandag på jobben i morgen, så da får jeg brukt litt tid på det.

Er så utrolig redd for å skulle gjøre noe galt, som fører til at jeg mister igjen. Samtidig nytter det ikke bekymre seg. Jeg er gravid. Nå. Med tydelige streker på testene.
 
En blir så "skada " av å miste flere ganger og leiter etter alle tegn på at nå går det galt - igjen!
Men som du sier, akkurat nå er du gravid!! Og får prøve å være takknemlig for hver dag en får som gravid❤
Hva med å bestille legetime eller tul etter ikm om du vil, for å ha noe å telle ned til?
Synes det er godt å ha noe ikke så langt unna å telle ned til:)
 
En blir så "skada " av å miste flere ganger og leiter etter alle tegn på at nå går det galt - igjen!
Men som du sier, akkurat nå er du gravid!! Og får prøve å være takknemlig for hver dag en får som gravid❤
Hva med å bestille legetime eller tul etter ikm om du vil, for å ha noe å telle ned til?
Synes det er godt å ha noe ikke så langt unna å telle ned til:)
Ja, tenkte å bestille tul, men vil se hvordan ståa er om en uke. Gyn jeg bruker gjennomfører tul, men skulle helst hatt med mannen selvsagt... Inntil videre er jo partner utelukket fra alt slikt. Skulle du på tul snart?

Har en legetime neste uke, egentlig for andre ting. Men det er verdt å nevne det da uansett.

Enig med konkrete ting å telle ned til. Det er så greit å forholde seg til.
 
Ja, tenkte å bestille tul, men vil se hvordan ståa er om en uke. Gyn jeg bruker gjennomfører tul, men skulle helst hatt med mannen selvsagt... Inntil videre er jo partner utelukket fra alt slikt. Skulle du på tul snart?

Har en legetime neste uke, egentlig for andre ting. Men det er verdt å nevne det da uansett.

Enig med konkrete ting å telle ned til. Det er så greit å forholde seg til.

Ja, ser den! Og veldig kjedelig å ikke ha med mannen, men tror disse tilstander varer en stund til og....
Skal neste tirsdag!:nailbiting: skal ringe føre og høre om mannen kan være med, for har ikke fått noe beskjed om det!

Ja, ville absolutt nevnt det:)

Ja, ting går litt fortere synes jeg når en ikke bare har uke 12 og telle ned til:wacky:
 
Ja, ser den! Og veldig kjedelig å ikke ha med mannen, men tror disse tilstander varer en stund til og....
Skal neste tirsdag!:nailbiting: skal ringe føre og høre om mannen kan være med, for har ikke fått noe beskjed om det!

Ja, ville absolutt nevnt det:)

Ja, ting går litt fortere synes jeg når en ikke bare har uke 12 og telle ned til:wacky:
Spennende! Neste tirsdag er jo ikke lenge til (for det er jo mandag i dag, og ikke søndag som det har vært de siste... fire? ukene :hilarious:). Håper mannen din er frisk og får være med.

Jeg heiv med meg i Desember 2020 jeg.. Trenger et sted å klage over trøttheten min.
 
Spennende! Neste tirsdag er jo ikke lenge til (for det er jo mandag i dag, og ikke søndag som det har vært de siste... fire? ukene :hilarious:). Håper mannen din er frisk og får være med.

Jeg heiv med meg i Desember 2020 jeg.. Trenger et sted å klage over trøttheten min.

Nei, bare 1 liten uke nå! Så håper det går fort og alt er bra:nailbiting::Heartred han er frisk som en fisk foreløpig, han er generelt aldri syk heller, så håper!

Ja, hurra!!:smiley-bounce012 godt å ha et sted å lempe ut alt og ingenting - bruker det selv for hva det er verdt:hilarious:
 
Av, da var vi der igjen. Vært våken siden litt over 2, uten sjans til å sovne. Uthvilt? Niks.
 
Gratulerer frøkenMG!!! ❤️❤️ Krysser alt for at dette er terminspire for deg! Det fortjener du ❤️
 
Ny tidlig morgen. Våknet en gang midt på natten, så på klokka og tenkte "Niks!". Fikk heldigvis sove igjen. Våknet av meg selv litt før klokken 6. Funderte lenge på om jeg skulle stå opp for å ta en test med fertilitetsmonitoren. Ca kl 6.45 bestemte jeg meg for å stå opp, og ca 6.53 avgjorde jeg at det var på tide å sjekke om monitoren også mente at jeg var gravid.

Så 6.54 puttet jeg en test inn i vinduet. "Du må teste innenfor angitt testvindu!". Hææ?? Jeg har jo angitt 6-12?? Vel, den dumme monitoren lever selvsagt fremdeles i vintertid....

Seks laaange minutter før jeg i det hele tatt fikk lov å teste, og deretter fem lengre minutter for å vente på resultat.

"GRAVID"!

Like skjelven hver gang testene blir positive. Håpe så innmari det holder i mål!
 
4+0

Nå tror jeg kanskje det blir mindre testing framover. I løpet av gårsdagen kom det over meg en slags ro om at dette skal gå bra. Nå er det vår tur. Og om ikke annet skal jeg nyte at vi har fått det til selv igjen!

Jeg tenker framover, men ikke så veldig langt. Tenker å ta kontakt med gyn om halvannen uke og undersøke mulighetene for TUL. Jeg klarer ikke bestemme meg for når. I går var jeg såpass chill at jeg tenkte «uke 8 går bra», men nå heller jeg mer mot uke 6. :p

Men det ble testing i dag da. 4+0 og 2-3 på digital. :Heartred
7CD8B944-1170-4897-A495-38EA53F45CB1.jpeg
 
4+0

Nå tror jeg kanskje det blir mindre testing framover. I løpet av gårsdagen kom det over meg en slags ro om at dette skal gå bra. Nå er det vår tur. Og om ikke annet skal jeg nyte at vi har fått det til selv igjen!

Jeg tenker framover, men ikke så veldig langt. Tenker å ta kontakt med gyn om halvannen uke og undersøke mulighetene for TUL. Jeg klarer ikke bestemme meg for når. I går var jeg såpass chill at jeg tenkte «uke 8 går bra», men nå heller jeg mer mot uke 6. :p

Men det ble testing i dag da. 4+0 og 2-3 på digital. :Heartred
Vis vedlegget 323381
Så herlig! Og ja tror du slipper mer testing på en stund nå med 2-3 på digital! :) (iallefall fram til du føler trangen for 3+ på digital)
(Jeg er 3+6 i dag og får ikke engang 1-2 på min digitale:hilarious: )

Ja hvorfor ikke ta uke 6? Kortere tid å vente og peace of mind :)
 
Så herlig! Og ja tror du slipper mer testing på en stund nå med 2-3 på digital! :) (iallefall fram til du føler trangen for 3+ på digital)
(Jeg er 3+6 i dag og får ikke engang 1-2 på min digitale:hilarious: )

Ja hvorfor ikke ta uke 6? Kortere tid å vente og peace of mind :)
Håper det bare er for tidlig for deg! Du har jo fine streker på de andre testene. :)

Ja, heller mot uke 6 nå. Eller uti uke 6. Men drøyer med å bestille til mot slutten av uke 5. Jeg bytter uke på torsdag. Mandag etter vil jeg i så fall være 5+4, og da er jeg også over da vi mistet i høst. Jeg tør ikke foreta meg noe før det. Symbolsk grense, liksom. Jeg tipper det er litt vanskeligere å få time nå, men om jeg må vente litt da får jeg bare gjøre det. :)
 
Håper det bare er for tidlig for deg! Du har jo fine streker på de andre testene. :)

Ja, heller mot uke 6 nå. Eller uti uke 6. Men drøyer med å bestille til mot slutten av uke 5. Jeg bytter uke på torsdag. Mandag etter vil jeg i så fall være 5+4, og da er jeg også over da vi mistet i høst. Jeg tør ikke foreta meg noe før det. Symbolsk grense, liksom. Jeg tipper det er litt vanskeligere å få time nå, men om jeg må vente litt da får jeg bare gjøre det. :)
Skjønner godt at du vil komme over den grensa hvor du mista sist. Men så fine tester du har så ser det veldig lyst ut. :)
 
Så herlig! Jeg har troen på at denne spiren holder seg på plass :)
Åh, jeg håper det! Jeg går halvveis og håper at det går bra og halvveis og venter på at det skal ta slutt.

De to tidligere gangene har jeg fortalt det til et par venninner med en gang jeg har fått positiv test. Det har jeg ikke gjort nå. Vet ikke helt hvorfor, orker kanskje ikke «plage» dem med ting som ikke fører noe sted (plage er ikke egentlig rett ord, jeg bare fant ikke noe annet akkurat nå). Kanskje jeg sier noe etter tul.
 
Back
Topp