Ventedagbok for Gunnsi

Da var vi kommet hjem fra ferie! Deilig med litt tur bort sammen med min kjære. Skuldrene ble senket. Dessverre gikk det ikke mange minutter før stresset tok meg etter vi var kommet hjem. Vi har hatt besøk av snekker mens vi var borte, og nå må huset vaskes...
 
Har enda ikke fått tante rød på besøk. Nå over 1 uke for sen! Har noen opplevd det? Lurer veldig på hva det kan komme av. Tok test igjen i går ettermiddag. Også den var negativ.
 
En uke for sen...da kan det vere en spire i magen din da.[:D] Har du hatt stabile sykluser da? Jeg vet fra mitt forrige svangerskap at jeg først testet positivt en god stund etter jeg var bitt gravid. Men dette er jo veldig forskjellig fra person til person[;)]
TR kom på besøk her i dag, så jeg er klar for neste pp.
Fortsatt god påske til deg Gunnsi[:D]
 
Takk takk! Snart to uker forsinket, men enda neg. test! Men i dag kjenner jeg murringer i magen, slike jeg bruker å ha når jeg har mensen...Kanskje den er underveis, bare VELDIG forsinket! hmm... Tror det er tull in syklusen nå og ingen spire i magen. Sist jeg var gravis hadde jeg fått spreng i brystene på denne tiden og frøs hele tiden. men nå er det ingen ting. Men gleder meg sinnsykt til vi lykkes! Det er SÅÅÅÅ godt å være klar for å starte familie. Vi gleder oss heldigvis begge to. Jeg må bare lære meg å ta det med ro med tankene mine. Siden aborten har jeg vært så irritabel. Tenker jeg gjorde noe for at det gikk som det skulle,selv om jeg vet bedre. Får bare samvittighetskvaler av og til- og da kjenner jeg depresive følelser. Kanskje vi aldri klarer dette, kanskje vi aldri blir foreldre...osv...Det er ikke rett, vet det. Men utålmodig som bare det...
 
Da kom tanta på besøk i går.. To uker forsnket. Hva skjer med syklusen??? Vært stabil før.
 
Var skikkelig nedenfor i  går. Vi fikk besøk av et par som er like langt på vei som jeg skulle ha vært, jeg rømte i seng. Klarte ikke se henne. Spurte samboe etterpå om hun hadde fått mage, ja litt sa han. Det føltes som tortur! Er jeg blitt tullete?
 
Det var synd tanta kom på besøk. Ikke noe kjekt det![:@]
Jeg skjønner veldig godt at du vart deppa når du fikk besøk!! Er sårt å miste noe så kjært.
Men du er nok snart gravid igjen skal du se!!!![:D] Du har jo et kjempe bra utgangspunkt, siden du vet at du kan bli gravid!!!
Så det er bare å stå på[;)]
 
 
Takk jenter! Det er såååå godt å få sånne ord i tilbakemelding! Har tatt meg skikkelig i nakken nå, og skal tenke mest muilig positiv fremover. Mannen er på havet nå, men kommer sikkert hjem sånn inn i mellom. Da skal han få se en mer positiv kjæreste:-)
 
Back
Topp