vente vente

jente80

Forelsket i forumet
Nå er det 5 dager siden innsetting av et egg,denne gangen føler jeg alt er annerledes..Vet ikke hvorfor??
merket ingenting da jeg sprayet eller stakk,selve uttaket kjente jeg jo litt.Men i ettertid har jeg vært helt fin[:)]Har ikke hatt noe vondt,sist gang hadde jeg det grusomt.Var kjempe vondt etter uttaket,klarte ikke sitte,le osv på flere dager.
Nå er det nesten slik at jeg glemmer at jeg ruger[:)]Formen er fin,har kun litt mens murringer som kommer av og til,brystene er tunge men ellers føler jeg meg så glad og fornøyd.
Dette er merkelig[:)]
Så det er bare og vente til test dag 23 jan[:)][:)][:)][:)][:)][:)]

Så spennende[:)] Krysser fingrene for positiv test den 23 

Masse lykke til [:)][:)][:)]

ORIGINAL: Nesing

Krysser fingre og tær for at den "annerledes"/gode følelsen henger sammen med at en spire er i ferd med å feste seg godt ! Lykke til i tiden fremover og ikke minst med testing om en drøy ukes tid. [:)]
[/quote

sign[:D]

Alt var annerledes gang nr. 2. Tok det som et godt tegn og det viste seg at jeg var gravid. Ønsker deg masse lykke til.

ORIGINAL: Nesing

Krysser fingre og tær for at den "annerledes"/gode følelsen henger sammen med at en spire er i ferd med å feste seg godt ! Lykke til i tiden fremover og ikke minst med testing om en drøy ukes tid. [:)]

Back
Topp