Vente vente!!!!

Taza

Blir kjent med forumet
Begynner med ivf når mens dukker opp, men gjør den det da!!?? NEIDA!!! Ikke hatt mens siden 23okt! Å så lenge pleier jeg da aldri å gå!!
Men isåfall, så skal jeg på en innvendig ultralyd i morgen, og da snakket de om at jeg kansje fikk tabletter for å få mens.
Så da er det vel greit da sikkert, håper bare at det ikke forminsker sjangsen, når den ikke kommer på "normalt" vis?? Noen som vet??

du får sikkert primolute, noe som fremkaller mensen...lykke til uansett[:)]

Jeg vet desverre ingenting om det. Regner med legene vet hva de gjør og tror ikke de utsetter deg for noe som misker sjangsene dine.

Jeg venter også på mens, skal starte opp første fryseforøk nå. Har regelmessig mens til vanlig, men nå når jeg virkelig vil at den skal komme så er den forsinket. [:D] Tok test i morres men den var negativ og jeg har små mens murringer i magen så den kommer nok etterhvert.

Da har jeg begynt på tabletter for å få mensen. Så håper alt ordner seg nå, da blir det prøverør snart!!!![:D]

Lykke til, håper mensen snart dukker opp. [:D] Ikke ofte en ønsker det... [:D]

ønsker deg masse lykke til[:D]

Takker for det:) Dem snakket om at det gikk ca 3 dager etter siste pille, så kom mens, så håpe virkelig det stemme. For no er jeg lei av å vente!!! hehehe.[:D]

Back
Topp