Vente vente..

Frukasp

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Nå begynner jeg å bli lei :p vannet gikk som sagt i tidligere post på mandags kveld, i dag har de satt meg i gang med piller, er visst ganske "lukket" i mormunnen, kan jo fremdeles gå to døgn sies det :p jeg syns 20 juli er en fin dato å få på :D en måned før opprinnelig termin! Blir godt tatt vare på, god oppfølging, føler meg trygg selv om jeg ikke er "hjemme" :) i dag er det laks til middag (klokka 12 :p) horribelt tidlig :p ellers er jeg glad jeg hadde med mange bøker på ferie, kjøpt kryssord og har strikketøy, føler ikke jeg mangler noe, største bekymring er jo når vi kommer hjem, ingenting klart, ingen barnerom, ingen klær vasket, ingen seng, er litt ultrakomisk :p alt dette skulle jo gjøres denne og neste uke! Men men, frøkna er klar til og komme så hun får bare komme! Takk gud for gode venner så kom kjørende i 4 timer for og levere bilstol <3 så, det var litt om min hverdag her! Vil oppdatere så fort frøkna kommer :)

Fantastisk å høre om en ikke-perfekt før-baby-tid og fødsel! Høres ut som du har der veldig bra, selv om vannet gikk en måned før termin og at dere ikke har noe klart! Ønsker deg og dine masse lykke til med den lille :)

Så bra du føler deg godt ivaretatt. Når det gjelder alt som ikke er klart hjemme, så tar det jo ikke lang tid å slenge på en maskin, om babyen må ha på uvaskede klær i ett døgn eller to så går det også helt sikkert fint;). Men er jo typisk da at man venter til slutten med å forberede men så vil baby ut før.
Høres ut som du likevel ikke stresser for mye med dette, og det er jo bra. Masse lykke til:)

Lykke til håper det ikke drar ut så mye på tiden for deg!

Back
Topp