vente vente venteeee ;P

Love To Be Mom <3 :)

Betatt av forumet
Termin 13 mars... så klar for å få ut lille baby nå. tungt på slutten altså! Og førstegangs fødende siden forrige ble med keisersnitt. spent på fødsel og barseltid med en ny født og en 1 åring :P

Flere som nærmer seg som føler det får uendelig sakte nå?? :) :P

Har termin 13 mars jeg og, tiden går mega sakte huff.. skulle lnske jeg kunne spole litt frem i tid :p

Åh, har første termin 20mars, andre termin 04.04. Men skal til jordmor om to uker å sjekke "tilstanden" der nede og bli strippa hvis jeg er moden pga. Store barn. Klarer nesten ikke vente! Er litt spent :-D

Termin 6.mars så utålmodig og sliten! Alt er vondt så gleder meg til å møte prinsessa mi nå ja <3

Også termin 1. mars, om to dager, og veldig klar for at det skal skje noe snart. Ingen tegn på noe som helst...

Termin 11. Mars, går greit med tolmodighet enda. Har nettopp gått ut i permisjon og nyter å bare ha fri. Ikke helt klar for våkennetter og bleieskift enda :-)

Termin 4 mars. Vet ikke om jeg kan bli mer "klar". Han kan gjerne komme nå og ikke på overtid. Det blir akupunktur i dag, et desperat forsøk på å hvertfall ikke gå over... :happy:

Termin 13 mars... så klar for å få ut lille baby nå. tungt på slutten altså! Og førstegangs fødende siden forrige ble med keisersnitt. spent på fødsel og barseltid med en ny født og en 1 åring :p

Flere som nærmer seg som føler det får uendelig sakte nå?? :) :p

Har termin 29 mars men har Vært klar noen uker allerede. Puh.. er så lei av å.Være gravid. I likhet med deg har jeg en ettåring å ta meg av, så alt blir så tungt med bæring osv nå med denne ubrukelige gravid kroppen. Skal bli deilig å bli FERDIG! Masse lykke til til deg og dine:-)!

Ja begynner å gå lei nå, alt blir et ork! Ihvertfall nå som jeg må ordne hønsefjøset og bikkjegarden siden gubben er syk!
Men, det er bare 20 dager igjen til termin og det burde gå fort, synes dagene flyr selv om jeg ikke gjør så veldig mye egentlig :happy:

Termin 13 mars... så klar for å få ut lille baby nå. tungt på slutten altså! Og førstegangs fødende siden forrige ble med keisersnitt. spent på fødsel og barseltid med en ny født og en 1 åring [emoji14]

Flere som nærmer seg som føler det får uendelig sakte nå?? :) [emoji14]

Har termin 29 mars men har Vært klar noen uker allerede. Puh.. er så lei av å.Være gravid. I likhet med deg har jeg en ettåring å ta meg av, så alt blir så tungt med bæring osv nå med denne ubrukelige gravid kroppen. Skal bli deilig å bli FERDIG! Masse lykke til til deg og dine:-)!
Har også ei på ett år ♥ Kjenner det mest ovenfor henne.. At det er tungt, vanskelig å løfte osv. Hun er en kålmark på fanget, passer dårlig med stor og øm mage [emoji14] Har termin 20. Mars, så vi får se når lillebror velger å møte verden! :)

ikke bare meg skjønner jeg! :p
idag våknrt jeg med helt ekstremt bekkenløsning :eek: klarer nesten ikke gå! skikkelig skranglekasse!!

hører mange går helt til termin eller over :oops: får vel bare regne med at jeg ikke får før.... men er såååååå klar!!! :p

Termin fredag, så klar som bare det!
Skal en tur til legen i dag, så får vi se hva hun sier.
Syns det har vært mer press og romstering siste 24t enn det har vært før. Håper det betyrcat han snart kommer :happy:

Har også ei på ett år ♥ Kjenner det mest ovenfor henne.. At det er tungt, vanskelig å løfte osv. Hun er en kålmark på fanget, passer dårlig med stor og øm mage [emoji14] Har termin 20. Mars, så vi får se når lillebror velger å møte verden! :)

Ja det merkes godt når man har små fra før:-) magen er jo I veien for alt, ha ha :-D min går ikke heller ennå, men krabber masse og skal Være overalt og gå med støtte:-p så her er det ingen pause å få:-p men nå går jenta mi I barnehage på dagtid da, så da kan jeg hente meg inn litt:-)! Får.håpe vi føder før tida!!

Ja det merkes godt når man har små fra før:-) magen er jo I veien for alt, ha ha :-D min går ikke heller ennå, men krabber masse og skal Være overalt og gå med støtte:-p så her er det ingen pause å få:-p men nå går jenta mi I barnehage på dagtid da, så da kan jeg hente meg inn litt:-)! Får.håpe vi føder før tida!!
Åh, hun går ikke heller nei, da blir det fort litt tyngre :) Frøkna vår begynte å gå når hun var 11 mnd, og nå blir hun snart 1 år og 5 mnd, så da er nok snuppa di yngre :) Blir enda tettere søsken på dere da :D Frøkna her går også i bhg, ellers hadde ikke jeg greid å være hjemme aleine med henne! :O Det var hardt nok frem til slutten av september, når jeg begynte å jobbe og mannen hadde perm. Så begynte hun i desember :)

ikke bare meg skjønner jeg! :p
idag våknrt jeg med helt ekstremt bekkenløsning :eek: klarer nesten ikke gå! skikkelig skranglekasse!!

hører mange går helt til termin eller over :oops: får vel bare regne med at jeg ikke får før.... men er såååååå klar!!! :p

He he, I natt lå jeg våken I tre timer! helt grusomt. Uansett hvor trøtt jeg EGENTLIG var så fikk jeg ikke sove. Kjenner også på den forbanna bekkenløsningen skjønner deg godt!! Jeg fødte første jenta 16 dager før termin, satser bare på at det skjer denne gangen også jeg har ikke engang tenkt tanken på å gå.over for det skal liksom ikke skje, det har jeg bare bestemt:-p ha ha

Åh, hun går ikke heller nei, da blir det fort litt tyngre :) Frøkna vår begynte å gå når hun var 11 mnd, og nå blir hun snart 1 år og 5 mnd, så da er nok snuppa di yngre :) Blir enda tettere søsken på dere da :D Frøkna her går også i bhg, ellers hadde ikke jeg greid å være hjemme aleine med henne! :O Det var hardt nok frem til slutten av september, når jeg begynte å jobbe og mannen hadde perm. Så begynte hun i desember :)

Nei hun gjør ikke det:-) hun er 13 mnd nå, så det blir 14 mnd mellom dem:-)! Tett, veldig tett:-p he he
nei jeg hadde aldri I verden klart meg alene her hele dager med henne nå, det hadde blitt altfor tungt! Vet ikke med dere, men her har det Vært mye sykdom etter at hun begynte I barnehagen også. Gått slag I slag.. Både jeg og mannen blir jo smittet, er SÅ slitsomt når man I tillegg føler seg hemmet pga graviditeten. Og når jeg da har Vært for dårlig har mannen måttet ta omsorgspermisjon for å Være her hjemme for å kjøre og hente henne I barnehagen. Huff.. det er ikke bare bare. :-)

Nei hun gjør ikke det:-) hun er 13 mnd nå, så det blir 14 mnd mellom dem:-)! Tett, veldig tett:-p he he
nei jeg hadde aldri I verden klart meg alene her hele dager med henne nå, det hadde blitt altfor tungt! Vet ikke med dere, men her har det Vært mye sykdom etter at hun begynte I barnehagen også. Gått slag I slag.. Både jeg og mannen blir jo smittet, er SÅ slitsomt når man I tillegg føler seg hemmet pga graviditeten. Og når jeg da har Vært for dårlig har mannen måttet ta omsorgspermisjon for å Være her hjemme for å kjøre og hente henne I barnehagen. Huff.. det er ikke bare bare. :-)

14 mnd ja! :D Det er samme som det er mellom søstra mi og meg! 14 mnd på dagen faktisk :D Ja, det har vært litt sykdom, men vi har vært ganske heldige egentlig. Vi hadde hele desember full av diverse, også litt omgangssyke nå i februar. Ellers har vi gått klar, heldigvis.. Mannen ble smittet av omgangen da, han ble jo sykere enn lillemor [emoji14] Ganske tøft å få to tette sånn sett!

14 mnd ja! :D Det er samme som det er mellom søstra mi og meg! 14 mnd på dagen faktisk :D Ja, det har vært litt sykdom, men vi har vært ganske heldige egentlig. Vi hadde hele desember full av diverse, også litt omgangssyke nå i februar. Ellers har vi gått klar, heldigvis.. Mannen ble smittet av omgangen da, han ble jo sykere enn lillemor [emoji14] Ganske tøft å få to tette sånn sett!

Åh ja jeg ble også smittet av den omgangssyken! Den er jo verst så kan tenke meg hvordan han hadde det. Men vi blir vel herdet etterhvert, he he. Det er nok tøft men absolutt verdt det, det er jo så koselig:-)! Du og søsteren din har sikkert hatt mye glede av hverandre:-)!

Back
Topp