vente vente vente...

yahoo

Forelsket i forumet
så sitter jeg her å venter på babygutten som jeg hadde termin med 27 januar... kjenner jeg er utålmodig å lei nå :P skal på kontroll/registrering i dag, og blir mest trolig videresendt til et annet sykehus i dag eller i morgen (ca 3 timer unna) for igangsetting, da sykehuste her ikke setter gravide i gang, foruten akutte tillfeller. trodde jo så sikkert at jeg skulle ha fått baby til nå, men neeeida.. her lar han vente på seg :P trøster meg med at jeg har lillegutt i armene i løpet av denne uka her, å jeg gleeeder meg :D er det flere en meg som sitter dær ute å venter utålmodig? :)

så sitter jeg her å venter på babygutten som jeg hadde termin med 27 januar... kjenner jeg er utålmodig å lei nå :P skal på kontroll/registrering i dag, og blir mest trolig videresendt til et annet sykehus i dag eller i morgen (ca 3 timer unna) for igangsetting, da sykehuste her ikke setter gravide i gang, foruten akutte tillfeller. trodde jo så sikkert at jeg skulle ha fått baby til nå, men neeeida.. her lar han vente på seg :P trøster meg med at jeg har lillegutt i armene i løpet av denne uka her, å jeg gleeeder meg :D er det flere en meg som sitter dær ute å venter utålmodig? :)
Helt klart! Hadde termin dagen før deg.. Hadde et håp om at hun skulle komme i januar, men visste at realistisk sett kunne det gå mot igangsetting.. Var mer utålmodig forrige uke enn jeg er nå.. Nå har vi jo en dato å forholde oss til og det føles ikke like lenge til:-) Skal bli godt å få babyen nå, for oss begge:-)

Ønsker deg masse lykke til på kontroll i dag!:-)

takk for det :) kjenner oxo at jeg er mindre utålmodi denne gang en sist.. er vell fordi vi vet hva vi går til denne gang :)
masse lykke til til deg oxo når ting er i gang :)

takk for det :) kjenner oxo at jeg er mindre utålmodi denne gang en sist.. er vell fordi vi vet hva vi går til denne gang :)
masse lykke til til deg oxo når ting er i gang :)
Helt klart! Var ikke litt nervøs engang sist.. Men nå vet jeg hvor tøff barselperioden kan være, også skal jeg ta meg av ei på 2,5 i tillegg:-P Skummelt!:-P

Her er det også en som lar seg vente på seg :P
Har fått time for igangsetting på torsdag jeg og det skal bli så godt og endelig få hilse på det lille nurket som ligger i magen nå :D

Hvordan går det med deg? Blir det fødsel snart? 10 dager over her nå, og tror ikke hun kommer.. Er blitt veldig tålmodig, for jeg har en del jeg vil få gjort de siste dagene og med tanke på barnepass for storesøster passer det absolutt best å vente til fredag;-)

Back
Topp