Vente, vente, vente

SogS

Forelsket i forumet
Synes tiden går såå sakte frem til jeg kan ta en test for å se om jeg er gravid.. Er enda ca en uke igjen til jeg forventer mensen.. Prøver å ikke tenke på det hver dag, men det klarer jeg ikke.. føler ikke noe symptomer enda heller, så prøver å innstille meg på at jeg ikke er gravid, så får jeg heller bli positivt overrasket om jeg er det. :)

Lykke til med testing, håper du får positivt svar :)

Masse lykke til. Håper å se deg her inne

Hei hei...
Lykke til med testen. Vi prøver også på nr 2 nå, og jeg har enda 9 dager til jeg finner ut om jeg er gravid. I likhet med deg føler ikke jeg heller ingen symptomer, så jeg er nok ikke gravid jeg heller - men vi kan nå krysse fingrene for det
 Godt å høre vi er flere i samme situasjon

Lykke til begge to :)

Jeg hadde forresten ingen symptomer før jeg testet positivt :)

Det samme tenkte jeg også. Hadde ingen symptomer, men da det gikk 4 dager over mens, så tok jeg en test. Trudde ikke den var positiv, men det ble en sterk strek med en gang. 
Så du kan jo være Gravid uten symptomer. Jeg har begynt nå de siste to dager med kvalme. Lykke til!!!!

Det er sant, glemmer helt ut at jeg hadde jo ingen symptomer første gangen heller. Testen ble positiv kun få dager etter uteblitt mens - noe jeg egentlig hadde på følelsen da jeg alltid har hatt syklus på 28 dager.. Får krysse fingrene da, men det spørs nå om jeg er så heldig denne gangen da - kun kort tid siden jeg sluttet med p-p..... men hvem vet, knis

Endelig klarte jeg å lage meg min egen Ticker, litt stolt her jeg sitter - knis. Snakk om å være skikkelig fersk forum deltaker, he he...

Takk. Satser på at vi får en positiv test, og i dag synes jeg at jeg er litt kvalm og har litt kviser på haka, noe jeg aldri har ellers. så vi får se, kan jo hende det bare er ønske symptomer. ;)

Håper også på å komme inn hit, februar er en fin måned å ha bursdag på :)

Lykke til! :) Krysser fingrene for at du får pos test!!

Masse lykke til begge to!

Jeg er 10DPO i morgen, og bare måååå svi av en test i morgen tidlig. Greier seriøst ikke å gå å gruble slik lengre! hehe..

Murringene, stikkingene og menssmertene har vært siden el, og har blitt mer og mer tydlige. Oppblåst/"stram" hver kveld de siste 4-5 dagene. Føles nesten som små kynnere, fordi det er ubehagelig.

ja, er det ikke slitsomt? hehe. man føler lissom 1 time etter forrige testing er lang tid :P hihi

Klarte ikke vente så tok en test nå i kveld, men den var negativ.. men er jo enda 4 dager til en test kan være positiv i følge tickeren , og bør kanskje ta morgenurin.. ;) men måtte bare se om det var noe der, altfor utålmodig. ;)

har en test liggende jeg også, har bare sååå lyst å ta en test, men det er enda 7 dager til en test kan være positiv, så jeg må jo bare smøre meg med tålmodighet. Men guuu så sent dagene går, det skal jeg si meg enig i ja 

"Godt" å høre at det er flere som synes dagene går treeegt.. I dag er jeg så uggen, trøtt og ømme pupper, så jeg blir skuffa nå om det her er innbilte symptomer. *tralala* vente i 3 dager til,så blir det ny testing. :)

prøver på nr 2 skrev:
"Godt" å høre at det er flere som synes dagene går treeegt.. I dag er jeg så uggen, trøtt og ømme pupper, så jeg blir skuffa nå om det her er innbilte symptomer. *tralala* vente i 3 dager til,så blir det ny testing. :)

Ååååh, jeg håper virkelig for din del at den blir positiv 

Back
Topp