Vente tid??

Suzie <3

Forelsket i forumet
 Vet ikke helt om jeg vil kalle det for det.. Jeg vil heller si.. " HVOR ER PAUSE KNAPPEN?? dette går for fort egentlig. Der er så mye som mangler ikke av baby ting.. eneste mini mangler er stellebord, noe som jeg har satt mer og mer pris på ettersom ungene har kommet til..
Men alt annet mangler.. vet ikke hvor eller hvordan jeg skal begynne.
Forresten, vi mangler ikke bil heller, men mest av alt så mangler jeg å ha kontroll på ting og tang.. Jeg har en eksmann som er meget ustabil.. som ikke forteller noe om barna, glemmer ditt og glemmer datt i går kom minste sønnen min hjem med et øre som ikke lignet noen ting.. og med betennelse, i følge legen på legevakten så var dette et sår gutten har fått i helgen..og faren har ikke sakt noen ting..
 vi har også avtale gjennom barnehage og PPT samt helse st at han skal skrive raport fra tiden de er der.. ( hos ham, noe han ikke gjør) og nå skal de neste uke være der i 3 uker... HJELP !!
 Jeg er for tiden uten arbeid, ettersom jeg sa opp jobben min før jeg ble gravid..slik at jeg skulle slippe å overlappe med ny jobb, som ble utsatt av. kurs messige problem.Så nå vet jeg ikke hvordan jeg stiller meg hos nav.. i forhold til div.utbetalinger etter fødsel.. har jeg krav på noe i det hele tatt?? ..  Men nå er det så mye å følge opp med de andre barna.. og dårlig form på meg selv, en sykemeldt mann( ikke noe problem det, men han begynner å bli rastløs) :-)

 
Hørres stressende ut... Ja du har jo vært i arbeid i 6 mnd av de siste 9 mnd (eller 10 mnd litt usikker) har du ikkje? for då har du krav på permisjon, så det ordne seg nok:) Håpe du får litt orden på ting og at det roer seg litt i nå i ferien;)
 
Back
Topp