vente på telefon!! oppdatert!

Sarah26

Glad i forumet
Sitte her å vente på telefon fra sykehuset. Har hatt ei mindre koseligehelg med brunlig utflod å magesmerter, lika det ikkje! Har alle kontrollene mine på sykehus, så jeg hendvender meg der om det er noe, så kontordåmå sko ringe når hu hadde snakket med lege... håpe eg komme inn i dag, orke kje gå å lura å tenka så lenge! Så då e det bare å kryssa fingrane!!!

Hjemme igjen, og fortsatt ein stk levende baby i magen :) hurra! de kunne ikke si noe om blødningen, men va vist sånn så skjedde det uten att de kunne forklare noe mer. så nå er det bare til å prøve å nyte tiden videre uten å ha angsten i hælene for att noe e galt!"!! ,puster lettet ut for denne gang!

Huff..... Håper alt står bra til! Lykke til[:)]

å nei, krysser alt jeg har av fingre og tær for at det ikke er noe galt!!! Håper du får komme inn på skjekk så raskt som mulig, må sende meg en melding når du vet hvordan det går!!! skal tenke masse på deg, men tror jo at alt er fint! du har jo passert 12 uker[:)] (gratulerer forresten[:D]!!!!!!)

LYKKE TIL!!!!!

ORIGINAL: VVR

å nei, krysser alt jeg har av fingre og tær for at det ikke er noe galt!!! Håper du får komme inn på skjekk så raskt som mulig, må sende meg en melding når du vet hvordan det går!!! skal tenke masse på deg, men tror jo at alt er fint! du har jo passert 12 uker[:)] (gratulerer forresten[:D]!!!!!!)

LYKKE TIL!!!!!

ja håpe eg og, fikk time 12.50, så nå er det bare å manne seg opp!

*krysser hele meg*!!!! [:D]

Oi oi oi, så spennende!!
Håper det går bra!!!

Massevis av lykke til! Det går nok helt fint!

ORIGINAL: Bounty

Massevis av lykke til! Det går nok helt fint!

ORIGINAL: SarahNicole

Åhh :) Det var bra!! :) Grattis

så bra alt sto bra til[:D]

ORIGINAL: henriette24!

så bra alt sto bra til[:D]

sign[;)]

Back
Topp