Vente på offentlig eller..?

B82

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
❤ Aprilbarna19 ❤
Februarhjertene 2025
Vi får time i løpet av mars til forsamtale, så det her drøyer noe veldig. Søkte i August.

så - tenker på om det er verdt prisen å ta et privat forsøk mens vi venter :bag:

hvilke klinikker i Oslo ville du anbefalt? Er det store prisforskjeller?

Da vi ble henvist i august, så hadde vi forventet at det kom til å ta noen måneder før vi kom inn.. men begynner jo på behandling nå over helga.
Jeg tenker, det er ingen andre enn dere som kan bestemme om det er verdt det. Det er kostbart, men er det vanskelig å vente til mars-april, så føles det kanskje bedre å ha gjort et forsøk privat i mellomtiden. Kan jo hende det blir baby av det :)

Ingen erfaring med klinikker osv, men mange har prisoversikt liggende på nett. Jeg sjekket bare for Trondheim da jeg sjekket, men var ikke store forskjellene på pris, egentlig..

Vi får time i løpet av mars til forsamtale, så det her drøyer noe veldig. Søkte i August.

så - tenker på om det er verdt prisen å ta et privat forsøk mens vi venter :bag:

hvilke klinikker i Oslo ville du anbefalt? Er det store prisforskjeller?

om dere kan komme på kort varsel ville jeg gitt sykehuset beskjed om dette. Vi ga beskjed at vi kunne komme på kort varsel å fikk komme inn 4 mnd før ! Faktisk tok det bare to uker etter jeg ga beskjed før de ringte Å hadde ledig time asap .

Kan jeg spørre hvilken offentlig klinikk dere har fått time først i mars på? Er i litt samme situasjon. Fikk avslag fra Riksen nå, har klagd og venter på svar. Men tror det blir privat i mellomtiden.

Kan jeg spørre hvilken offentlig klinikk dere har fått time først i mars på? Er i litt samme situasjon. Fikk avslag fra Riksen nå, har klagd og venter på svar. Men tror det blir privat i mellomtiden.

Porsgrunn her. Så vondt med avslag, håper de gir dere plass etter klagen er behandlet :Heartred

om dere kan komme på kort varsel ville jeg gitt sykehuset beskjed om dette. Vi ga beskjed at vi kunne komme på kort varsel å fikk komme inn 4 mnd før ! Faktisk tok det bare to uker etter jeg ga beskjed før de ringte Å hadde ledig time asap .

Takk for tipset! Det skal jeg jammen gjøre på mandag, så får vi håpe det kan gå noe raskere. :salut ..altså -kort varsel. Da mener de dagen etter eller så..? Ikke iløpet av få timer..?

Takk for tipset! Det skal jeg jammen gjøre på mandag, så får vi håpe det kan gå noe raskere. :salut ..altså -kort varsel. Da mener de dagen etter eller så..? Ikke iløpet av få timer..?

da er det at dere kanskje må stille opp på 2-7 dager :joyful: utrolig glad for vi sa ifra,

Da vi ble henvist i august, så hadde vi forventet at det kom til å ta noen måneder før vi kom inn.. men begynner jo på behandling nå over helga.
Jeg tenker, det er ingen andre enn dere som kan bestemme om det er verdt det. Det er kostbart, men er det vanskelig å vente til mars-april, så føles det kanskje bedre å ha gjort et forsøk privat i mellomtiden. Kan jo hende det blir baby av det :)

Ingen erfaring med klinikker osv, men mange har prisoversikt liggende på nett. Jeg sjekket bare for Trondheim da jeg sjekket, men var ikke store forskjellene på

:Heartred Det er jo bare vi som vet.. mannen mener vi bør vente pga kostnaden. Og er nok til dels enig -skal si i fra om at vi kan komme på kort varsel og håpe på noe kortere kø.

beklager syting altså..:bag: ble så himla frustrert over den ventetiden.

:Heartred Det er jo bare vi som vet.. mannen mener vi bør vente pga kostnaden. Og er nok til dels enig -skal si i fra om at vi kan komme på kort varsel og håpe på noe kortere kø.

beklager syting altså..:bag: ble så himla frustrert over den ventetiden.

Er egentlig ganske glad jeg kunne bli henvist til St Olavs.... Men, kunne godt ventet litt. Var forberedt på det. Men veldig kjekt å slippe å vente så veldig.

Vi gikk privat i ventetiden, og jeg er utrolig glad vi gjorde det! Skal til Porsgrunn i februar, men frustrasjonen hadde bygget seg opp såpass hos meg at både jeg og mannen ville teste privat først. :hilarious:

Da vi begynte å tenke over hvor mye "uviktig" vi har brukt penger på de siste årene, så føles det plutselig helt åpenbart å skulle bruke penger på å forsøke å få barn. :rolleyes: Og vi er absolutt ikke rike for å si det sånn, men skjønner jo at noen syns det er altfor mye!

Klinikken og de som jobber der har vært en stor trygghet for meg gjennom hele denne krevende prosessen. Føler meg godt ivaretatt, hørt og sett og fulgt opp. Dessverre endte vårt første forsøk i SA, men har to på frys, så skal sette inn ett i naturlig syklus i november forhåpentligvis :Heartred

Dette var klinikk Hausken Oslo.

Back
Topp