vente gjengen!

Mrs b

Forumet er livet
VIP
litt av en vente gjeng må jeg si....[8|]kun 2 av 51 som er blitt gravide.så langt i oktober.[&:]

sitter selv å venter på den forbaska TR,men som vanlig liker hun å gjøre meg klin kokkos.[:'(]

til (di få)ferske gravide,gratulerer så mye![:)]

å sollise:ærlig talt,du lovte å bli gravid denne mnd!!![;)]lykke til i november.(selvsakt alle dere andre som har fått TR denne mnd![:@])

stå på jenter,en dag vil det klaffe for alle å en hver av oss.!!!!

Så fint bilde du har nå stardust, selv om den andre også var dødkul![:D] Lykke til alle prøverne, håper det blir mange spirer i julegave i år!

Ja tenkte akkurat det samme selv i stad!!!
Vi får vente vi andre som skal ha TTR snart da... Jeg håper jeg denne mnd har sendt tanta på ferie...

Ja, og jeg pleier alltid å holde det jeg lover, stardust... Så dette var et nederlag...
Men det er ikke for sent enda[;)] Har nemlig el i slutten av mnd nå, så da må det vel bli
GOAL[:D]

Ønsker dere alle sammen lykke til, og selvfølgelig får vi en spire snart alle sammen[:)]

pebbles:takk for det,men nå var jeg så lei det tryne.[:D]

sollise:det går greit for denne gang,[8D]men "treff nette" neste gang da.[:D]

trine 82:stakkars deg som bare får være med annen hver gang da....[:'(]men alt er bedre en ingenting!!!

pastella:snakka med tanta di,hu sa hu sko på ferie til malorca....så da satser vi på det.[;)]

Vente-vente-vente......
Blir jo helt gal av det. Har vært på jakt etter en billig tålmodighet denne måneden, men desverre ikke funnet noen ennå. Har forøvig egentlig ikm i dag, men tror den har utsatt seg selv litt. Tror ikke kroppen min klarte å sende avgårde et egg før rundt dag 20 i syklusen så da blir vel ikm en gang neste uke isteden, men det blir nok en test til helga. Har ventet lenge nok nå.....

Godt å vite at vi er mange i samme situasjon

Krysser fingrene for mange hurrarop denne måneden

Back
Topp