Venta dere lenge på svar?

Nøsste

Gift med forumet
Gynokologen min sendte søknad om prøverør til Haugesund for ca 14 dager siden. Jeg går og venter på brev hver dag,for og få vite feks når vi skal  på samtale osv. Ventet dere lenge før dere fekk vite når dere skulle på samtale osv?

Vi sendte søknad 9. november. Fikk bekreftelse på mottatt søknad 3 uker senere. Måtte ta noen blodprøver før søknaden kunne ferdigbehandles. De tok vi forrige mandag. Sist jeg snakka med dem i Tromsø mente de at vi ville få innkalling til forsamtale innen utgangen av februar...

ok....litt godt og vite. Jeg går liksoom og venter på det brevet.

sendte søknad mnd skifte august/sept
fikk et bekfreftelse brev etter flere uker, da så jeg at de hadde adressa feil, så ringte bare for å opplyse om riktig adresse, siden de andre var over 1 uke forsinka... så da sa hu dama at ja jeg hadde fått godkjent søknad, og at det kom et brev i posten snart med time..
så nevnte jeg at vi skulle til bergen den 28 november på sykehuset likevel, å om vi kunne fått da hadde det vært supert. men da sa hun at det ble nok ikke før desember, slutten. så fikk jeg brevet mitt med time den 28 november! 1 mnd før ventetiden sa...hehe..lite glad jeg da.
så ringte jeg inn mens tidlig i januar, og spraystart den 19. uttak i uke9[:)]

Dersom jeg ike husker feils så fikk vi beskjed at søknaden var godkjent 1-2 uker etter at legen på sykehuset mitt hadde sendt inn søknaden, men jeg fikk beskjed å ta blodprøver på dag 3 og at det var vente tid på 6 mnd i Porsgrunn, men det var den gangen det. Utrolig nok så er det bare et par måneders vente tid nå når jeg har kommet igang.

Vi fikk resultatet av sædprøven i slutten av september, legen min sendte henvisning til sykehuset 3.okt. 23.okt ringte jeg for å høre om de hadde mottatt den. Da kunne hun fortelle at en lege hadde sett på den og godkjent oss. Etter det måtte vi smøre oss med tålmodighet. Fikk det etterlengta brevet i forrige uke, og da hadde vi ringt mange mange ganger til sykehuset for å høre om det var noe fremgang i saken vår. Samtalen blir i slutten av februar. Håper det går litt fortere etter den samtalen..

Back
Topp