Stemmer ikke her i huset. Mamma hadde mange ultralyder, og jeg er høyrehendt. Men hvem vet 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har jeg skrevet noe om hva det er forsket på? Nei! Jeg svarte TS etter min personlige erfaring og vet ikke hvorfor du quoter meg med irrelevant snikksnakk.At det ikke ble sånn med dine har jo ikke noe å si for det faktum at det er påvist større andel venstrehendte blandt barna det er tatt mye ul med.
Det er jo, som flere har påpekt, forsket på og påvist økt forekomst, men ikke en sikker årsakssammenheng, dog altså å fornekte at det er en økt forekomst er å fornekte vitenskapelige påviste fakta, og det forekommer meg merkelig at så mange gjør det.Har jeg aldri hørt før, og virker svært usannsynlig!
Det er jo, som flere har påpekt, forsket på og påvist økt forekomst, men ikke en sikker årsakssammenheng, dog altså å fornekte at det er en økt forekomst er å fornekte vitenskapelige påviste fakta, og det forekommer meg merkelig at så mange gjør det.
Økt forekomst i gruppen "mange ul " i forhold til gruppen "lite ul " på samme tid, ikke opp mot tidligere tider.Jeg fornekter ikke at d er en økt forekomst, men jeg tror for d første ikke at ultralyd for seg selv er grunnen til at enkelte er venstrehendte.
Tror også (noe som forsåvidt også er dokumentert) at venstrehendte før i tiden ble tvunget til å bruke bare høyre. Antar da at dette ble øvd på fra starten av, og at d derfor ikke er mulig å kunne påvise en markant økning eller ikke pga alle skyggetallene.
Økt forekomst i gruppen "mange ul " i forhold til gruppen "lite ul " på samme tid, ikke opp mot tidligere tider.
Når man da korrigerer for andre variabler, og det viser en noe økt forekomst, så er det noe merkelig å helt uten faglige argumenter bare si at "det tror jeg ikke på "