Venstre rumpeballe

Olsand

Flørter med forumet
Begynner å merke smerter i min venstre rumpeballe [emoji85] spesielt når jeg står lenge, noen som har vært borti det samme? Hva kan dette være? Skal heldigvis til første kontroll imorgen!

Høres beklageligvis veldig ut som bekkenlåsning ja, er i hvert fall ned gjennnom rumpeballen og nedover baksiden av låret jeg merker det :( håper for din del at det ikke er det men bare helt uskyldig :)

Jeg har hatt det på høyre side. Kjennes som om det sitter litt høyere opp en rompeball, men det er vondt nedover til ca midt på låret. Aner ikke hva det er. Jeg tenkte bare jeg var sliten i muskulatur eller at det er kommet en nerve i klem.

Åh nei :/ hva kunne man ellers gjort for å forebygge dette? Som servitør er jeg avhengig av å ikke ha noen komplikasjoner med bekkenet :/ kan det også mulig det bare er en nerve i klem og ikke nødvendigvis trenger å være bekkenlåsning?

Åh nei :/ hva kunne man ellers gjort for å forebygge dette? Som servitør er jeg avhengig av å ikke ha noen komplikasjoner med bekkenet :/ kan det også mulig det bare er en nerve i klem og ikke nødvendigvis trenger å være bekkenlåsning?

Hei.
Har ei bekjent som jobber på cafe (rydder, serverer etc). Hun har jobbet frem til hun skulle i permisjon. Slet med bekkenløsning hjemme og måtte ha hjelp av samboer ut av sofa, men på jobb så gikk det veldig fint. Så får håpe du er line heldig.

Hei.
Har ei bekjent som jobber på cafe (rydder, serverer etc). Hun har jobbet frem til hun skulle i permisjon. Slet med bekkenløsning hjemme og måtte ha hjelp av samboer ut av sofa, men på jobb så gikk det veldig fint. Så får håpe du er line heldig.

Uff, håper jeg også! Har akkurat startet i ny restaurant hvor jeg har hørt at julebordsesongen er ganske så hektisk! 400 - 500 gjester per dag, håper virkelig det går seg til!

Eg fikk bekkenlåsning forrige svangerskap, gikk til kiropraktor og fikk løsna det

Så deg går Ann å få fikset det? Jeg har ei venninne nå med termin i September, hun fikk da bekkenlåsning i uke 14-15 og er sykemeldt nå fordi alt er blitt verre
Venstre beinet mitt låste seg heilt, tror eg var ca 7 mnd på vei. Blei 50 % sjukemeldt i 2 uker, men kiropraktoren fiksa det for meg ivertfall :) Ho hadde spesial benk til den store magen min :p Fikk forbud mot støvsuging og gulvvask, men det gjor ingenting :D
Sikker på det var låsning og ikkje løsning venninna di fikk? For det tror eg ikkje det går an å gjør noe med..

Jeg fikk låsning bak og løsning fremme, og det var det bak som var verst og som de ikke klarte å gjøre noe særlig med.

Back
Topp