Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh nei :/ hva kunne man ellers gjort for å forebygge dette? Som servitør er jeg avhengig av å ikke ha noen komplikasjoner med bekkenet :/ kan det også mulig det bare er en nerve i klem og ikke nødvendigvis trenger å være bekkenlåsning?
Hei.
Har ei bekjent som jobber på cafe (rydder, serverer etc). Hun har jobbet frem til hun skulle i permisjon. Slet med bekkenløsning hjemme og måtte ha hjelp av samboer ut av sofa, men på jobb så gikk det veldig fint. Så får håpe du er line heldig.
Eg fikk bekkenlåsning forrige svangerskap, gikk til kiropraktor og fikk løsna detÅh nei :/ hva kunne man ellers gjort for å forebygge dette? Som servitør er jeg avhengig av å ikke ha noen komplikasjoner med bekkenet :/ kan det også mulig det bare er en nerve i klem og ikke nødvendigvis trenger å være bekkenlåsning?
Eg fikk bekkenlåsning forrige svangerskap, gikk til kiropraktor og fikk løsna det
Venstre beinet mitt låste seg heilt, tror eg var ca 7 mnd på vei. Blei 50 % sjukemeldt i 2 uker, men kiropraktoren fiksa det for meg ivertfall Ho hadde spesial benk til den store magen min Fikk forbud mot støvsuging og gulvvask, men det gjor ingentingSå deg går Ann å få fikset det? Jeg har ei venninne nå med termin i September, hun fikk da bekkenlåsning i uke 14-15 og er sykemeldt nå fordi alt er blitt verre