Venninner

hhallo

Andre møte med forumet
Jeg lurer på om det er noen som kan gi noen gode råd på hvordan man bvarer venninneforhold bra samtidig som man har barn? Er det noen fler enn meg som syns det er vanskelig?

min venninnegjeng har satt av den første torsdag i hver mnd til venninnetreff, og vi møtes fortsatt på åttende eller niende året nå!![:)]
vi var barnløse da vi startet, men nå har nesten alle barn (vi er ni jenter).

desverre blir det sjelden tid til å treffes ellers i hverdagen...synd, men sånn er det bare. derfor er disse torsdagene hellige, og månedens høydepunkt omtrent.

det var mitt råd. [:D] 

noen av venninnene vil alltid ha meg med ut og konsumere og sånn, føler at de ikke forstår at jeg ikke alltid kan.

det er noen venninner jeg ser mindre til enn før jeg ble mor ja, men det er jo helt naturlig synes jeg. Jeg har ikke så mye tid til å være sammen med venner etter at jeg ble mor og jeg vil heller ha godt forhold til noen enn flyktig forhold til flere. Så de beste vennene er fortsatt igjen ja. har rett og slett ikke tid til å opprettholde det samme vennskapet til alle som jeg gjorde før.

Synes jeg også, for de skjønner ikke helt for de har ikke opplevd det selv å bli foreldre.

Back
Topp