"venninner" som baksnakker

anny30

Blir kjent med forumet
blir så [:@] på slike folk som innbiller seg at de er mye bedre enn andre folk  og baksnakker alt og alle.Har funnet ut jeg er gravid og minstemann er bare litt over 7 månder.Ikke planlagt, men alllikevel er den velkommen.Mine venninner vet ikke at jeg er gravid, tror jeg, men syntes de fisket litt her en dag, ved å si,;ja, gutten er snart 1 år, så nå er det bare å starte på igjen. Et par uker før der satt de og baksnakket alle de kjente som hadde fått unger uten mange års mellomrom.Vet at noen av de er på babyverden her og følger nysserig med på hva som skjer med kjentfolk.Fy skam dere, sier jeg bare.Dere baksnakker folk og etterpå smiler og rævsleiker dem, og dere lurer på hvorfor jeg ikke bryr meg når dere prøver å ta kontakt??

Kanskje det ja.Har ikke fortalt det til familien enda, er ganske sikker på reaksjonen, så det er ikke akkurat så man gleder seg til å fortelle dem det.Kun mannen og storesøstra som vet det.Fått kommentarar av mora mi hvor tjukk jeg har blitt og at jeg må slanke meg, ble sinna ja.

offda...
synd mer slik...
men føler slike ting klarer man ikke "få en slutt på "..
baksnakking vil nesten alltid skje..
men viss ikke jentenne høres ut som di vil deg del, så er jeg enig med habib, kutt dem ut...
jeg har kutta ut veldig mange av mine veninnner, og angrer ikke noe..
di baksnakka meg ikke-tror jeg..
men for dem var jeg bare ei festveninde, så når jeg ble gravid snakka di ikke mer med meg...

Skjønner veldig godt hva du mener. Men må innrømme at jeg fort blir dratt inn i samtalen hvis noen baksnakker. Ikke det at det nødvendigvis må være noe dritt. Vet f.eks nå om ei som skal ha nr 4 i en alder av 25. Jeg kunne aldri tenkt meg det, men jeg tar av meg hatten for henne altså. Jeg hadde aldri klart det. Så selv om jeg kan si til en annen;"har du hørt at ho ...... skal ha nr 4?", så mener jeg ikke noe vondt med det. Tror mange ganger at folk misforstår litt.

Gratulerer så mye med graviditeten forresten. Stå på, og det kommer nok til å gå bedre enn du tror.[;)]

Den skjønner jeg ikke var vondt ment, men slik som mine venninner sitter og klager og sier herregud den grasjura skal ha nr 3 allerede,skulle ha sydd igjen hølet.Det blir en annen tone og man blir passe forbanna da.Og jeg vet mora mi vil si:herregud hva skal du med 3 unger, du har nok med 2, få den fjerna. Slike kommentarer kan jeg få slippe å høre.

Back
Topp