Venninnegave til nybakt mamma

M

Milli89

Guest
Skal snart besøke min venninne som nettopp fikk baby. Alltid enkelt å finne noe søtt babytøy så det er allerede unnagjort, men jeg tenker mamman selv skal få noe også :happy: Vet hun har det litt småtøft nå de første ukene, og trenger oppmuntringene hun kan få! Så, til dere nybakte: hva hadde du blitt superglad for å få? Det kan være alt fra noe enkelt tøy, hudpleie, lesestoff osv. :) Skal ikke bruke en formue, men man kan finne det meste til en ok penge om man ser i kjedebutikker osv. :hello
 
Ammer hun? I så fall er det kjekt med ammetopper eller amme-bh hvis du vet størrelsen hennes?
 
Jeg fikk mor/barn smykke av svigerfamilien min. Det ble jeg veldig glad for.
 
Skal snart besøke min venninne som nettopp fikk baby. Alltid enkelt å finne noe søtt babytøy så det er allerede unnagjort, men jeg tenker mamman selv skal få noe også :happy: Vet hun har det litt småtøft nå de første ukene, og trenger oppmuntringene hun kan få! Så, til dere nybakte: hva hadde du blitt superglad for å få? Det kan være alt fra noe enkelt tøy, hudpleie, lesestoff osv. :) Skal ikke bruke en formue, men man kan finne det meste til en ok penge om man ser i kjedebutikker osv. :hello
Sniker..
Jeg kjøpte små hudpleie produkter, skrubb, body butter osv på The Body shop til to gode kollegaer da de fikk barn :)
 
Ammer hun? I så fall er det kjekt med ammetopper eller amme-bh hvis du vet størrelsen hennes?
Det gjør hun, men jeg vil tro hun har dette fra før siden han er mange uker gammel. Og bh blir nok litt for vanskelig, og hakket for intimt.
Fin gave med smykke, men samtidig er vi venninner og ikke familie så det blir også «for mye» og noe jeg heller tenker familien kan ha gitt eller gir :)
 
Sniker..
Jeg kjøpte små hudpleie produkter, skrubb, body butter osv på The Body shop til to gode kollegaer da de fikk barn :)
Skal titte innom der, blir kanskje en liten goodiebag med div. ting hun kan trenge :) takk for tips!
 
Jeg fikk en venninnegave som bestod av blomster, favoritt godteriet mitt, håndkrem, ansiktsmaske og et duftlys. Synes den var tipptopp!
 
Sniker fra august :)
Jeg har ofte gitt en fin leppestift, gloss, neglelakk, hårbånd etc Noe enkelt som man lett kan føle seg fresh av!
Har selv fått en del gode kremer etc, og det kan godt være at det bare er meg, men jeg er veldig forsiktig med å bruke produkter som lukter mye, spesielt i starten - så de fleste kremene har blitt liggende til baby har rundet året ;)
 
Informer henne om at hun ikke trenger å rydde eller vaske før du kommer på besøk, og at du tar med/lager middag til dere/familien hennes (og tar oppvasken, selvsagt). Det er det jeg har satt mest pris på :)
Ellers blir jeg veldig glad hver gang mamma eller svigermor bretter klesvasken, tømmer oppvaskmaskinen, sveiper over gulvet osv.

Og så har jeg savnet en god hårkur og litt sjokolade :p
 
Back
Topp