Venninne på besøk

maldita

Forelsket i forumet
JuniJubel2021
Min samboer ønsker å holde graviditeten hemmelig til uke 12. Jeg er så sinnsykt trøtt!!!! Sovner nesten stående. Hadde gledet meg til denne helgen lenge, også sovner jeg fra venninna mi nesten. Hun baker vafler med stedatteren min imens jeg ligger som slakt både kvalm og trøtt og utslitt.

Hadde dere fortalt henne?
 
Har sagt det til mine venner, både han og jeg
 
Min samboer ønsker å holde graviditeten hemmelig til uke 12. Jeg er så sinnsykt trøtt!!!! Sovner nesten stående. Hadde gledet meg til denne helgen lenge, også sovner jeg fra venninna mi nesten. Hun baker vafler med stedatteren min imens jeg ligger som slakt både kvalm og trøtt og utslitt.

Hadde dere fortalt henne?
Ville fortalt henne det ja,, kan godt hende hun lukter lunta uansett :joyful:
 
Hadde sagt det. Siden du er såpass redusert:hilarious: Hadde vært redd for å bli misforstått med å være lat eller syk. Er heller ikke så flink til å lyve så jeg hadde ikke klart å dra en hvit løgn for å dekke over det.
 
Jeg hadde også sagt det om det var en venninne som jeg har et nært forhold til. Men som en annen sier, kan det jo hende at hun lukter lunta også :happy:

Jeg skal møte en av mine beste venninner på onsdag, og hun får vite det da (8+3 den dagen). Faktisk blir hun den første som får vite det (foruten sjefen, som jeg sa det til tidligere pga mye fravær pga legetimer, litt mindre effektiv på jobb for tiden osv).
Venninnen min mistet to ganger før hun fikk første barnet sitt, og jeg har også mistet to ganger nå før denne graviditeten. Så det er godt å snakke med noen som har vært gjennom det samme.
 
Endte med at både hun og datteren min har feber, så nå er de like syke som meg:depressed: Flaks for meg. Da slapp jeg forklare meg. Så nå er vi like syke og hu må reise hjem før enn tenkt...
 
Kanskje greit å si det da ja. Har samme problemet med foreldrene mine om et par uker. Ved tidligere svangerskap har kvalmetoppen vært i uke 7-8, og det er selvsagt da de har valgt å komme på besøk nå. Tror jeg bare må se an form. Er jeg i dårlig forfatning, må jeg nok bare si det. Det gjelder desverre også på jobbintervju i starten av uke 7 :/
 
Endte med at både hun og datteren min har feber, så nå er de like syke som meg:depressed: Flaks for meg. Da slapp jeg forklare meg. Så nå er vi like syke og hu må reise hjem før enn tenkt...
Nei huff, det var jo en litt kjip løsning på problemet da :depressed:
 
Kanskje greit å si det da ja. Har samme problemet med foreldrene mine om et par uker. Ved tidligere svangerskap har kvalmetoppen vært i uke 7-8, og det er selvsagt da de har valgt å komme på besøk nå. Tror jeg bare må se an form. Er jeg i dårlig forfatning, må jeg nok bare si det. Det gjelder desverre også på jobbintervju i starten av uke 7 :/
Ååh, får håpe du ikke får en kvalmetopp da!! :/ Kvalmen slipper litt på meg mot kveldene, men veldig synd da det er dagtid man er ute på jobb osv.
 
Back
Topp