Venninen min får prematur baby

Moshi girl

Elsker forumet
Mailykke <3
Vannet til venninen min gikk på lørdag, 7 uker før termin!!! Er så misunnelig ( vil ikke ha prematur baby - men dere skjønner sikkert hva jeg mener :p ) Viss ingenting skjer i løpet av noen dager så setter de henne i gang på mandag :)

Last edited:
Skjønner hva du mener... naboen fikk jenta si for 10 dager siden. Og har flere venner som får før meg. Vil ikke ha prematur. Men vil at mai skal være i morgen. :-P

Oi! 7 uker er mye. Håper det blir komplikasjonsfritt da. Her er jeg ikke klar for baby ennå. Har alt for mye som må på plass før den tid. Feks å pakke ned ett hus og flytt inn i nytt. Alene. Mens jeg skal ta meg av fem små... :p

Får håpe det er en sterk baby som vil ut da.
Jeg er ikke klar i det hele tatt, selv om jeg gjerne skulle slippet oppkast og kvalme.

Får håpe det er en sterk baby som vil ut da.
Jeg er ikke klar i det hele tatt, selv om jeg gjerne skulle slippet oppkast og kvalme.
Uff og huff, sliter du fortsatt med oppkast Sparkling?
Aldri så synd på meg som når jeg er kvalm eller kaster opp, verste som fins :( :(

Uff og huff, sliter du fortsatt med oppkast Sparkling?
Aldri så synd på meg som når jeg er kvalm eller kaster opp, verste som fins :( :(
Jepp :( hadde hypermesis sist og har det nå også. Jeg går på de beste kvalmenedstillende medisinene som gravide kan ta, men er fortsatt kvalm og kaster opp. Håper bare jeg slipper mere innleggelser.

Jepp :( hadde hypermesis sist og har det nå også. Jeg går på de beste kvalmenedstillende medisinene som gravide kan ta, men er fortsatt kvalm og kaster opp. Håper bare jeg slipper mere innleggelser.
Blir et tøft svangerskap når det blir sånn. Man blir jo helt tappet for krefter også :( Sender deg en godbedring klem :)

Håpe du får nyte graviditeten noe. Husker mamma hadde det når jeg var 6, hater forsatt når folk skikkelig brekker seg når jeg hører på..

Masse lykke til videre, håper du slipper flere innleggelser og har gode dager og stunder innimellom:)

Ingen baby enda nei :)

♧ Sendt fra app'en ♧

Hun ble sett i gang i går pga brunt fostervann, så nå er det ikke lenge igjen

Men hun nærmer seg vel 34 uker. Så da prøver de jo uansett ikke å stoppe fødslen. Så hun har jo gode utsikter. Krysser fingrene. :-)

Nei, det har aldri vært snakk om å stoppe fødselen :) Gleder meg til å holde bitte bitte bitte lille baby, kjenner tårene kommer bare jeg tenker på det :p

I går kl 22.19 kom lille jenta til venninna mi til verden, 2053 g og 43,5 cm :)

♧ Sendt fra app'en ♧

Back
Topp