Vennina mi redda dagen min i dag!!

Mesaana

Forumet er livet
HUn sa det var veldig synlig at jeg har gått ned!![:D]

Siden jeg synest det var for godt itl å være sant så spurte jeg samboeren om det syntes, for han bruker å være styggærlig, og han å sa at det synest.[:D]

Jeg begynte på reductil for litt over 2 uker siden, skal til legen å veie meg på tirsd, er kjempe spent. Merker at buksa ikke strammer så mye og puppa ramler ikke så fort ut av BH`n lenger, men ser det ikke selv vist jeg står å ser meg selv i speilet, så det var godt å høre.[:)]

Så flott da [:)][:)]

veit åssen d r!
godt med litt bekreftelsa når man har strevd litt for å gå ned.
sliter litt her...men pytt pytt...motivasjonen kommer vel engang...helst på mandag;)

ORIGINAL: DjevelensLilleEngel

Så braaaa snuppa!!! [:D][:D][:D]
Håper du har gått med masse

ORIGINAL: MillePille

åå d e så digg å hør andre legg merke t d!!

ha tenkt å bruk d sjøl men e litt redd ha du merka t noken bivirkning med å bruk reductil?

Førsta uka var jeg mye svimmel, så jeg tok ikke pillen før jeg ha levert gutten i barnehagen også blir jeg lett tørr i munnen.

Også blir jeg dårlig i magen vist jeg spiser for mye eller mektig mat.

Ja, jeg har jeg begynt å skravle mer, pga den økte energien jeg får av pillene, bare så synd jeg ikke bruker energien på mer trening, men pytt det funker. S

kal begynne å trene for fult den 17. sept da har fysioputten kanskej endelig fått makka seg til å sette opp et treningsprogram til meg. Så da sattser jeg på at jeg får enda mer fart på sakene.[:D]

hørtes greit å få mer energi jaffal[:)][:)] legen spurte meg om ikje eg hadde lyst t å prøv reductil så eg slapp å spør sjøl[:D] di tok masse blodprøve av meg så eg få vent t okt nå eg ska tebaks t sjekk så få hør om eg å få prøv di pilla.

Oki, jeg fikk respet på de samme dag som jeg var til legen og tok blodprøve.

Men jeg tok blodprøve da jeg fikk xencal også, så de hadde jo svarene fra den gang og nå ville de vel bare sjekke en gang til for sikkerhets skyld. Men jeg fikk xenical samme dag da også.

Men de har vel kanskje forskjellig rutiner på det.

ORIGINAL: DjevelensLilleEngel

Så braaaa snuppa!!! [:D][:D][:D]
Håper du har gått med masse

ORIGINAL: Mesaana

hørtes greit å få mer energi jaffal[:)][:)] legen spurte meg om ikje eg hadde lyst t å prøv reductil så eg slapp å spør sjøl[:D] di tok masse blodprøve av meg så eg få vent t okt nå eg ska tebaks t sjekk så få hør om eg å få prøv di pilla.

Oki, jeg fikk respet på de samme dag som jeg var til legen og tok blodprøve.

Men jeg tok blodprøve da jeg fikk xencal også, så de hadde jo svarene fra den gang og nå ville de vel bare sjekke en gang til for sikkerhets skyld. Men jeg fikk xenical samme dag da også.

Men de har vel kanskje forskjellig rutiner på det.

oki. ja, d e sikkert forskjellie rutine på d. men eg ha og hatt litt høyt blodtrykk så ho ville no sjekke alt e ok før ho ga meg d sikkert.  kan eg spør ka forskjellen e på xenical å reductil?

xencal gjør at du ikke tar opp så mye av fettet du spiser. Men det eneste den gjorde for meg var å gi meg en do som var gul ned i og diare vist jeg skeia ut en dag.[>:] Gikk ikke ned 1 kg en gang på de 2 mnd jeg prøvde den.

Reductil øker forbrenninga, gjør at du blir fortere mett og gir deg mer energi, men den har også flere skummle bivirkninger, så derfor vil de at du skal komme til kontroll 2. kvar uke for å sjekke blodtrykk osv.

Jeg heldigvis ikke vært plaget med høyt blodtrykk, ikke en gang da jeg gikk gravid, bruker å ligge på 110/70 og 115/75, gjorde det under svangerskapet også.[:)]

kjempe bra[:D]

tusen takk for du gidde å forklar for meg. da ble eg litt klokere eg ha no hatt 120/90 i blodtrykk litt høyt undertryk mente ho legen. men ska sjå om ikje den bli bedre no etterkvert nå eg gå ned i vekt. lykke t Mesaana! klem

Hehe, itt no problem vett u!![:D]

Lykke til med deg og![:)]

Back
Topp