Venner..

Trekløveret <3

Forumet er livet
Må ærlig talt si jeg blir litt misunnelig av og til når jeg leser her på bv, eller på facebook f.eks..
På facen er det så mange statusoppdateringer med "skal ut med gjengen/kafe med godjentene/har besøk av verdens beste snuppis" etc etc etc, og masse svar i oppdateringene om hvor glad de er i hverandre og bla bla bla.

Her syntes jeg det har eksplodert med folk som har møtt hverandre og er blitt så glade i hverandre og gode venner og alt dette! Kjempekjekt det altså, forstå meg rett..[8D][:D]
Men så begynner jeg å tenke...hvorfor har ikke JEG noen slike..? (Altså nå tenker jeg gode venner IRL!)
Er det noe gale med meg...er det min personlighet som gjør at folk ikke er slik med meg/jeg som ikke tillater folk å være slik med meg..?? Ja, jeg har mistet endel venner oppigjennom pga flytting, falske rykter og mye idioti... Jeg vil ha ekte venner, ikke noen som kan lett gå bak ryggen på meg og slenge ut usannheter (brendt meg hardt der ja....)

Tenker også...hvor svarte skal jeg få tiden fra??!! Jeg syntes dagene er over før de har fått begynt nærmest...Når jeg kommer hjem og vi har spist middag så er det barne tv tid og kos med Amelia før leggings...Og jeg går som oftest rundt som en stresset zombie som ikke har overskudd til mer enn akkurat det jeg må...
Har en veldig god venninne som jeg har hatt siden bhg, hun kan jeg snakke med så og si alt om, men hun er jo i full jobb også og er dødsliten etter jobb, så kan ofte gå noen uker mellom hver gang vi sees...dagene flyr som sagt...

SÅ...mitt spørsmål...Hvordan i svarte får dere tid til alt dere som har så inn i hampen med venner?? Sitter å føler meg igrunnen ganske så tilnærmet venneløs.....

Vet ikke hvor jeg vil med denne tråden...men måtte bare få lufte meg for andre enn mannen...[8D][8|][:D]

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg heller, syns du er verdens søteste[:D]

Hadde jeg bodd i Bergen, skulle vi hatt vår ukentlige treff, med fiskekaker og fiskesuppe på Madam Bergen[:D] 

Jeg tenker heller sånn; De som må skrive hva de gjør hele tiden, får de egentlig tid til å gjøre det de skal?[8D] 

Jeg har ikke mange gode venninner jeg heller, har noen få, og de bor langt borte. Og som du sier med dager som flyr i ett, er det alltid ikke like enkelt å få tatt seg tid til å finne på ting.

Jeg syns ihvertfall du virker veldig herlig, så er overbevist om at du ikke er et håpløst tilfellet, og du er ikke for gammel til å få flere venner[:D]

Det er ikke så enkelt bestandig å få venner i voksen alder. Og du gjør helt sikkert ikke noe galt. Men man må nok jobbe litt mer for å få venner i vår alder fordi veldig mange har ett nettverk. Og når man har familie så har man som du sier mindre tid til å pleie vennskap og kanskje noen føler de har nok. Vet ikke jeg.

Jeg har mange gode venninner men får jo sett dem aaaaltfor sjelden pga jeg har små kidz. Få av dem har barn og har jo masse fritid. Men jeg er alltid åpen for flere bekjentskaper. Jeg er ett sosialt vesen og selv om man er sliten etter jobb og kidsa har lagt seg tror jeg det er viktig å "presse" seg ut med venner for å oppleve noe annet [;)]

Tror det kalles voksen livet egentlig, og jeg tror folk som jobber fulltid og har småbarn ikke KAN prioritere å møte venner like mye som man kunne ønske. Som Tussa skriver så tror jeg og at man må jobbe for vennskap på en annen måte nå enn før.
Nå er jo jeg i permisjon og da har jeg mer tid enn hvis jeg f.eks hadde jobbet fullt..
Men jeg føler jeg er helt avhengig av vennene mine, og jeg har så trygge vennskap med venninner at vi kan la det gå en liten stund før vi møtes igjen uten at vi må jobbe for å få tilbake tråden hvis du skjønner hva jeg mener. Enkelte venninner er jo rett og slett blitt familie[;)]

Du bor for langt vekke [:'(]
for du vet at jeg digger deg...

Jeg har en super beste venn.. Kjent hverandre siden vi var 2. Ser hverandre nesten aldri. Lever så forskjellige liv nå.. Og det er helt greit. Vi vet hvor vi har hverandre...

Har noen venner utenom, men er jammen ikke ofte vi treffes egentlig. Altfor lite flink til å finne tid, men som sagt... Full jobb og Lucas, da har jeg nesten ikke mer igjen. Dagene flyr forbi...

Du skal uansett ikke tenke at det har noe med deg å gjøre. Har likt deg fra første stund. Du er åpen og herlig. Kan snakke med deg om alt... Jepp.... Liker deg!!!

Gooood klem fra meg til deg...

Back
Topp