Venner som baksnakker

Huff, dere bekreftet det jeg var redd for :( Jeg vet iallefall med meg selv at jeg prøver så godt jeg kan å være en god venninne. Jeg vet at jeg ikke er den morsomste, smarteste eller mest interessante venninne hun har. Men hun får vel bare slenge drit...

Og vet du, jeg tenker at det ikke har noe med deg og gjøre. Det har med de personene som synes det er ok og opptre og fremstå slik. Med det sagt er det jo ingen garanti for at hun snakker om deg. Ut i fra slik oppførsel vet jeg i allefall hvem jeg kan "mistenkt" for å også gjøre dette mot meg. Jeg kutter de nødvendigvis ikke ut, men det gir en pekepinn på hvem man har lyst og stoler på å snakke om de mest personlige tingene.

Misliker sterkt baksnakking:mad: Jeg er såpass ærlig av meg at om det er noe jeg har en mening om, så tar jeg det opp med den personen det gjelder!

Og vet du, jeg tenker at det ikke har noe med deg og gjøre. Det har med de personene som synes det er ok og opptre og fremstå slik. Med det sagt er det jo ingen garanti for at hun snakker om deg. Ut i fra slik oppførsel vet jeg i allefall hvem jeg kan "mistenkt" for å også gjøre dette mot meg. Jeg kutter de nødvendigvis ikke ut, men det gir en pekepinn på hvem man har lyst og stoler på å snakke om de mest personlige tingene.

Takk, det var godt at du skrev det :-)
Nei, man kan vel ha de som venner, men samtidig holde litt avstand!

Jeg foreslår dere snakker dem midt i mot når de starter tordentalen sin. Avbryt med en diplomatisk fremtoning. Framsnakk de samme folka som de baksnakker, å se om de da endrer retning.

Ganske underholdene å se når noen skammer seg å må spise og svelge sine egne ord da jeg framsnakker og er positiv, når de trodde jeg skulle sitte der å bli med på styggedommen det er å baksnakke noen som ikke er tilstede og kan forvare seg.

Jeg foreslår dere snakker dem midt i mot når de starter tordentalen sin. Avbryt med en diplomatisk fremtoning. Framsnakk de samme folka som de baksnakker, å se om de da endrer retning.

Ganske underholdene å se når noen skammer seg å må spise og svelge sine egne ord da jeg framsnakker og er positiv, når de trodde jeg skulle sitte der å bli med på styggedommen det er å baksnakke noen som ikke er tilstede og kan forvare seg.

Hihi godt skrevet :-D
Jeg har vurdert dette en stund, har bare ikke turd enda. Jeg tror jeg må prøve det :-)

Jeg er ikke feilfri når det gjelder sånne ting selv. Baksnakking altså, men prøver å tenke meg om tre ganger når jeg snakker om felles kjente. Men er vel som flere sier, snakker noen nedsettende om andre til deg, snakker de nok nedsettende om deg til andre. :/

Er desverre noen som liker å baksnakke andre. Jeg syntes det er veldig dumt, men er nok fare for at du og blir baksnakket.

Grøss. Jeg blir litt utilpass når noen baksnakker mye, for jeg føler automatisk at de da også baksnakker meg. Og høyst sannsynlig gjør de det også...
Helt enig:-)

Back
Topp