venner.. *lang*

x1xtrangtanga

Glad i forumet
for litt over 1år  sia flyttt jeg til en annen by, 2,5timer fra der jeg bodde, i begynnelsen hadde jeg daglig kontakt me besteveinna mi snakket på telefon i over 1time sammen hvær dag men etter som tiden har gått har det blitt mindre og mindre, er som oftest ho som ringte for når jeg ringte ho følte jeg altid jeg fikk et svar som ja va er det?!? at jeg ikke kunne ringe henne bare for og ville prate så ventet heller til hun ringte. pleide og sende en del meldinger til hun, men fikk så å si aller svar. etterhvert når vi snakket ble det mest bare hun som snakket jeg sa bare ja okei å aha for handlet mest om henne, jeg kunne finne på å si noe om meg og mitt liv var dt akkuratt som hun ikke brydde seg[&:] var en gang jeg fortalte noe om bestefaren min(som da nettopp hadde død) virket dt som hun ikke brydde seg i dt hele tatt, hun klarer og snakke om død for når hennes bestefar døde snakket hun om dt hel tiden. jeg har alltid sendt henne og alle de andre vennene mine melding eller ringt og sakt i fra vis jeg kom tilbake der jeg bodde før for og treffe de, men etterhvert ga ho ikke noe respons på meldingene mine, så jeg avtalte med andre venner, når jeg først hadde masse planer hele helga da fikk jeg meld om vi sko finne på noe, seff ville jeg treffe ho å men følte ikke jeg bare kunne gå fra de jeg hadde avtale med, de klarer desverre ikke være sammen.. sist når jeg var på besøk der jeg bodde, fikk jeg melding om at hun følte vi hadde glidd frahverandre og dt  var jeg enig i å vi sa begge to at vi måtte bli bedre te å ta kontakt begge to å var lie dårlige... har prøvd å sende meld, snakke på msn og andre ting men får ingen respons[&:] har ikke lyst å miste henne som en venn men har ikke lyst og bare gi, gi og gi begynner å bli en smule lei, men vil ikke gi henne opp heller...

noe andre som har opplevd noe lignende eller har noen forslag

ORIGINAL: PlatinaBlondina

venner kommer,og venner går..men de gode består..
er det ikke det man sier da[8D]
så hun er nok ikke en av de gode[;)]

Syns egenlit du har gjort ditt.. kansje på tide å ta et steg tilbake å la hun komme til deg vis hun faktisk vil ha noe venne forhold å vis ikke nei så sier det sitt.. det er jo kjipt men sånt skjer jo faktisk[&o]

Back
Topp