venner el uvenner???

Jonathan`s mamma

Gift med forumet
kan ikke alle bare droppe den karmacom saken??  blir ssååå sinnsykt mye uvennskap og dritt her inne...

les saken først så skjønner du..

Man kan jo drøye det litt langt noen ganger, men allikevel virker det som om den diskusjonen kanskje kan være alright. Mulig den får løst opp i noen floker?? Ikke vet jeg. Den må jo slutte en gang[:)]

ja mente ikke at alle skal gå rundt og smile og være glad selv om de ikke er det.. men ja noen ganger blir sakene her inne dratt ut litt for mye og mye sklir ut

ja men det er sikkert en grunn til at de blir slettet også??  kanskje de mener det går litt over stokk og stein noen ganger

ikke noe og beklage... jeg leste den tråden der du spurte han hvorfor han skreiv lange innlegg...  jeg så ikke noe grunn til at han skulle "angripe" deg sånn men var veldig enig i mye av den han skreiv og det skal jeg være ærlig og si til deg. men er kanskje en litt dum måte av han og si det til deg på, han kunnet heller kanskje sendt deg en pm liksom..

men nå synes jeg bare den saken har gått litt langt om du skjønner??

ORIGINAL: Lisa85

ikke noe og beklage... jeg leste den tråden der du spurte han hvorfor han skreiv lange innlegg...  jeg så ikke noe grunn til at han skulle "angripe" deg sånn men var veldig enig i mye av den han skreiv og det skal jeg være ærlig og si til deg. men er kanskje en litt dum måte av han og si det til deg på, han kunnet heller kanskje sendt deg en pm liksom..

men nå synes jeg bare den saken har gått litt langt om du skjønner??

Begynner jeg å ane en liknende diskusjon her...?

hæ?? nei absolutt ikke.

har ingen uvenner her inne for jeg har aldri vært venner med noen i utgangspunktet jeg forholder meg til fiktive navn og sikkert mange fiktive personligheter og velger og ta det for hvadet er !! nettprat!! enkelt o greit.

Back
Topp