Venneliste

Juliette

Forumet er livet

Ja, da lurer jeg på hva denne vennelisten innebærer? Er det en liste med oversikt over vennene dine, sånn i tilfellet man glemmer hvem som er ens venner - så kan man kikke på den?

"Vennenytt" - innebærer det noen andre "fordeler" enn hva man får via f.eks en pm?

Er vennelista en forpliktelse til å møte folka irl, eller er det bare for å ha en liste, jf. førstnevnte?

Jess, får litt gofeelinga fra barndommen...Men nå er jeg jo litt større (eldre), så ja, hva er greia?

Er ikke på fb (emoticon ), så mulig jeg ser litt annerledes på det enn flertallet her..

*lagt til*

Føler jeg trenger en paranoid venn..emoticon

Aner ikke.. Har kun 1 der emoticon

Ikke skjønt det der selv og blir vel outsideren med 0 venner..tør nemlig ikke legge til folk i tilfelle de blir sure og ikke vil være vennen min...

©Smartass skrev:
*lagt til*

emoticon 

Hvor mange har du? Sånn?
emoticon 

Linni Meister har over tre tusen venner og husker alle sammen!

Jeg har 4....emoticon

Rebecca85 skrev:
Ikke skjønt det der selv og blir vel outsideren med 0 venner..tør nemlig ikke legge til folk i tilfelle de blir sure og ikke vil være vennen min...

Ja, barndommen er ganske så brutal til tideremoticon
(plutselig kjempegøy med smileys etter omlegginga)

©Smartass skrev:
*lagt til*

Nå var jeg nesten ved å trykke avslå, bare for KJEMPEskøy, men ei...Hva skjer nå, da, lissom? Får jeg vite alt om deg og sånt nå..? Gleder meg vilt!

Jeg tror litt av greia er at på Min side så kan du se vennelista di, hvem som er online eller ikke. Og der har du snarvei for å pm´e vennene osv. Ikke stort mer enn dét tror jeg..

Rebecca85 skrev:

Me too!

©Smartass skrev:
Jeg tror litt av greia er at på Min side så kan du se vennelista di, hvem som er online eller ikke. Og der har du snarvei for å pm´e vennene osv. Ikke stort mer enn dét tror jeg..

Ja, det var vel poenget mitt. Just as I thought...Men nå som jeg har fått meg en venn (hi hi), så er det bare å kjøre på med flere venner. Jeg har en haug med lissom-venner på fb - forespørsler - men er ikke der med fullført profil. Så jeg er bare en luremus, vøtt

maysen skrev:
Rebecca85 skrev:

Me too!

Samme her.. emoticon

maysen skrev:
Rebecca85 skrev:

Me too!

Ikke no problem! Har spurt dere, jeg (tror jeg). Jeg er så raus og inkluderende, vet dere :)

har ingen venner her jeg emoticon så det vet jeg dessverre ikke.... ;)

Jeg lurer også på hva denne vennelista innebærer, og ser andre hvem andre igjen har som venner?

eg har heile 2 venner :p
ser du kan dela album me venner hehe men vett ikke koss d fungere
bilder eg vil visa legge eg jo ut på forumet :p

Back
Topp