Vennegruppe ??

liten prins juni 17♥♥

Gift med forumet
Hei mini går i 1 kl. Og de har begynt m vennegrupper og det er snart vår tur. Har dere tips til hva vi kan gjøre enn å bare leke og se på tv ???

Lage sin egen minipizza

leke med lekene barnet ditt har

Vet at hos mange vennegrupper er det ikke lov å se på tv:)

:) :) Flere tips ???

Jeg tipper de veldig gjerne vil leke mest mulig og kikke på lekene deres osv :)
TV og TV-spill/ Ipad osv ville jeg ikke latt dem drive med.
Be dem ha med utetøy og finn på noen leker ute? :D

Matlaging/baking
Gå tur i skogen eller lignende. Samle inn kongler og male dem

Jeg ville ikke hatt så mye opplegg, de skal jo være med hjem for å se på huset og lekene til barnet og for å bli bedre kjent:)

Her får de først middag så leker de fritt etterpå. Ellers vet jeg at mange spiller brettspill, går tur i skogen og spiser der, baking, maling o.l. Noen har kino for dem med pop corn og smågodt. Mitt inntrykk er at etter skoletid er de i lekemodus, og da synes jeg det er greiest med frilek enten ute eller inne.

Jeg ville laget noe mat og latt dem spise sammen først og kanskje la dem leke litt fritt etterpå :) Ellers går det jo an å finne på noe formingsaktiviteter eller spille noe brettspill sammen osv... alt etter hva de syns er gøy og hva de liker :)

Vi skal ha neste onsdag. Har ikke planlagt noe spesielt annet enn at jeg baker pizzasnurrer de kan spise så leker de. Gutten min gleder seg masse til å vise fram ronmet sitt, lekene sine og bygge lego :)

Ville ikke hatt så mye opplegg. Barna finner fort ut hva som er spennende..og alltid gøy med leker en ikke har hjemme:)

Vi skal ha vennegruppe snart også, og da tenkte jeg og ta det ifra 17-19. Barna kommer og leker, også baker jeg rundstykker som dei kan spise til kvelds før dei drar hjem:) har ikke mulighet til og ta med alle barna i bil..så regner med at dei spiser middag hjemme før dei kommer:)

Her kosa de seg med de lekene jenta mi hadde. Prøvde få til litt gutteleker da siden hu hadde gutter i sin lekegruppe :p Og de kom og lekte i 2 timer uten jeg hørte de i det hele tatt :p Var ganske finslig egentlig. De spilte litt wii sammen og lekte med ett spill utenom. Sånn skjeletthode som viser spøkelser rundtom i rommet som de skal skyte. Veldig populært blant guttene også. Har jo mest jenteleker hu så. De gikk også på lekeplassen i nabolaget :)

Leke ute hvis greit vær, f.eks. med crocket eller andre spill/leker man kan leke utendørs. Spille brettspill, ha skattejakt, eller kanskje hobbyting som perling, maling eller andre aktiviteter.

Back
Topp