Vendingsforsøk

Snartmammatil4

Glad i forumet
Septemberlykke 2016
torsdag for 2uker siden reiste jeg inn på føden grunnet kraftige magesmerter.
Legen der tok ul og så at Lillemor lå med rumpa ned Og i dag skal de prøve å snu hun.
Er så spent på om det gjør vondt, om det går og veien videre.

Har ingen erfaring selv! Men ønsker deg lykke til og håper på et vellykket vendingsforsøk:)

Masse lykke til! Jeg vil gjerne høre om hvordan det gikk! Aldri kjent noen som har fått forsøkt vendt babyene, hadde vært spennende å vite mer. Masse lykke til i dag :)

Jeg har flere venninner som har vært på snuing, å det skal vist gjøre veldig vondt.

Lillemor hadde snudd seg selv så nå håper vi hun blir liggende sånn til fødsel:)
Var en kjempe koselig lege som tok ul og brukte god tid. Bekrefta at d var jente, godt med fostervann og ca 3500gr nå i uke 37+0.
Skulle bare ta kontakt om jeg mistenkte at hun hadde snudd seg, så skulle jeg få komme inn på ul. 1000kg lettere nå og håper Lillemor bestemmer seg for å komme snart.

Lillemor hadde snudd seg selv så nå håper vi hun blir liggende sånn til fødsel:)
Var en kjempe koselig lege som tok ul og brukte god tid. Bekrefta at d var jente, godt med fostervann og ca 3500gr nå i uke 37+0.
Skulle bare ta kontakt om jeg mistenkte at hun hadde snudd seg, så skulle jeg få komme inn på ul. 1000kg lettere nå og håper Lillemor bestemmer seg for å komme snart.
Så bra! :) Håper hun blir liggende slik til hun kommer. Du får klemme på magen hvis du kjenner store bevegelser, så hun ikke snur seg. :D

Back
Topp