Vending eller ikke i morgen?????

Eca

Betatt av forumet
Hei
Skal til St. Olavs i morgen for å sjekke leier på gutten og om det evt. lar seg gjøre å snu han. Eller kanskje han har tatt til vett og snudd seg selv...... Har forsøkt å sette meg inn i dette, men det er ikke lett. Det er jo så forkjell i praksis på dette rundt om i Norge. Noen steder har de sluttet og snu og tar KS ved seteleie. Andre steder gir de deg knapt noe alteraniv. Er så usikker om jeg skal la dem prøve å snu han eller ikke. Så lurer jeg sånn på hvordan de reagerer hvis jeg ikke vil.

Puhhhhhh......litt frustrert nå!

Hei..

Skjønner deg godt. Hos meg vet de ikke hvordan den ligger, skal sjekke dette neste torsdag. Da må jeg rett på ultralyd om de ikke finner ut av det. Har tenkt på det samme som deg.. Vet ikke om jeg vil de skal gå inn å snu babyen heller. Det må være så j.... vondt... [:'(][:'(]
Men vil helst ikke ha keisersnitt heller.. Uff nei dette er ikke enkelt. Ber om at den lille har tatt til vett å ssnudd seg( noe jeg har på føleslen den har gjort.) Men jeg må vente å se for å få et sikkert svar..

Ønsker deg masse lykke til...

off , krysse fingrane før at babyen he snudd sej!!
Lykke til :)

Jeg skal til legen i morgen på kontroll.
Håper at hun finner ut hvordan han ligger ellers blir det rett på sykehuset og ny ul.
Jeg også lurer veldig på dette med snuing, men vet ikke om de praktiserer dette her i Ålesund.
Så det er ikke bare dere som er frustrert[&:]

Jeg vet at på Ahus så snur de.

Men har du forsøkt akupunktur? Jeg fikk en runde med nåler hos en akupuktør og vips så snudde babyen seg! Jeg fikk det anbefalt av jordmor.
Verdt å prøve framfor setefødsel eller keisersnitt.

Drit i hvordan de reagerer, det er du som er sjefen!!
Det sa faktisk han ene legen til meg der oppe i forrige uke[;)]

Lykke til med valget!!!

Takk for råd. Skal stå på kravene mine. Har prøvd alt av råd akunpunktur med mere..og har det hjulpet får vi se i morgen.

Hilsen meg

Masse lykke til, Eca! Leser du det der "Anne og Lars" på babyverdens hovedside? Bare gå inn på uke for uke, og så klikk videre på Anne og Lars uke 36. Der blir nemlig babyen til Anne snudd, og det viser seg å gå mye greiere enn hun tror!

Håper det går bra i dag!
Klem fra Ragnhild

Lykke til idag!!! håpe alt gjenge fint :)

ÅH............Vet dere hva eller den hadde snudd seg JIPPI [:D]
Er så glad. Vet ikke om det var mine akunpunktur kunster, bønner, stå på hode kunster eller maling av seng som gjorde utslaget. Han lå i alle fall med hodet god nedi bekkenet så da får vi håpe han blir der!

Takk for alle gode ord!

ORIGINAL: eca75

Er så glad. Vet ikke om det var mine akunpunktur kunster, bønner, stå på hode kunster eller maling av seng som gjorde utslaget. Han lå i alle fall med hodet god nedi bekkenet så da får vi håpe han blir der!

Takk for alle gode ord!

Åh så glad jeg ble på dine vegne[:)]
Du er heldig!!
Har vært på kontroll i dag jeg også, men legen var ikke sikker på leie, men hun trodde
at han har snudd seg med hode ned....alikevell henviser hun meg til sykehuset så de får sjekke det der!
Krysser fingrer og tær og håper at jeg er like heldig som du eca75[:)]
For da kan vi også begynne å glede oss til fødselen[;)]

Klem

ORIGINAL: edvine

Takk for alle gode ord!

Du er heldig!!
Har vært på kontroll i dag jeg også, men legen var ikke sikker på leie, men hun trodde
at han har snudd seg med hode ned....alikevell henviser hun meg til sykehuset så de får sjekke det der!

Klem

Greit at du fikk en henvisning for da slipper du å gruble. Sattser på at også din tar til vett og snur seg hvis han ikke allerede har gjort det........[:)]  Du får kna det punktet på høyre nedre kant av lilletå neglen. Jeg x fingre for deg, og skal begynne å glede meg!

LYKKE TIL KLÆM Hilsen Eva

ORIGINAL: edvine

Takk for alle gode ord!

Du er heldig!!

Klem

Greit at du fikk en henvisning for da slipper du å gruble. Sattser på at også din tar til vett og snur seg hvis han ikke allerede har gjort det........[:)]  Du får kna det punktet på høyre nedre kant av lilletå neglen. Jeg x fingre for deg, og skal begynne å glede meg!

LYKKE TIL KLÆM Hilsen Eva

Tusen Takk for den[:)]
Jeg setter igang å kna med en gang[:D]
Takk for tipset ,for det har jeg faktisk ikke prøvd før.

Klem

Back
Topp