Vendbar vogn

4 barns mamma

Flørter med forumet
Sensommerbarna 2019
Har nå babyjogger city elite. Har nylig byttet til sittedelen da lillemor har vokst utav bagen.
Hun er også super nysgjerrig og vil opp å se alt.
Liker godt vogna men det er rart å ha henne vendt vekk fra meg.
Kunne godt tenkt meg en vogn der hun jan sitte andre veien.
Pluss med denne er at den slås godt sammen for bilkjøring.
Og at den er lett i vekt og god å svinge rundt på handling.

Hva bruker dere andre?
 
Brukte City Elite fra 0-5 måneder med bagdel, da den vogna er klart best på trillekomfort! Kjøpte så en bugaboo buffalo fordi jeg ikke likte at barnet satt vendt fra meg så tidlig. Når barnet var rundt 1 år begynte vi å bruke City Eliten som hovedvogn igjen. Brukte hele tiden city elite vogna til hviling, da den er så dyp og har god kalesje! Hadde kanskje sett på Babyjogger city select eller city premier som ei mellomvogn fra 6-12 måneder?
 
Emmaljunga har vi brukt, kunne velge hvilken vei barnet skal sitte, vi hadde også en barnehage/sovevogn toutonia eller noe der Omkring med navn. Der kunne vi snu håndtaket fra den ene til den andre siden. På den måten velge hvilken vei barnet sitter
 
Vi byttet fra city elite til Bugaboo buffalo.
Den er også lett å legge sammen og blir liten i bilen. Synes det er mye bedre trillekomfort i Bugaboo med 4 hjul. Og barnet vil ofte sitte vendt mot oss, helt opp i 3 års alderen. Brukte city elite i bhg for soving, og etterhvert hjemme når barnet var 1 meter høy ca.

Jeg ville anbefalt Bugaboo for å få mye av det du liker med city elite. Men det er en noe dyr vogn.

Vi kikket blant annet på city premier, som kan være et alternativ. Billigere, men hører fra bekjente at de ikke holder så godt i lengden, så det blir kanskje en avveining. Du kan jo finne noen kupp brukt :)
 
Har brukt både Stokke og emmaljunga med vendbare sittedeler i begynnelsen. Ville ikke ha de vendt fra meg. Når de passerte to år så kjøpte vi city elite og vært super fornøyd med den
 
Vi har city premier og er veldig fornøyd. Men du kan også eventuelt kjøpe sittedelen til city premier og bruke med adaptere på city elite :)
 
Vi har city premier og er veldig fornøyd. Men du kan også eventuelt kjøpe sittedelen til city premier og bruke med adaptere på city elite :)

Kan man det? Så lurt! Skal definitivt sjekkes ut :)
 
Vi har city premier og er veldig fornøyd. Men du kan også eventuelt kjøpe sittedelen til city premier og bruke med adaptere på city elite :)

Har prøvd å Google men finner ikke noe om det. Dette vet de kanskje hos forhandlere? Hadde vært mer økonomisk å kunne kjøpe en premier sittedel enn ei helt ny vogn mellom bagtiden og til lille er stor nok til at jeg vil vende han fra meg. :p
 
Har prøvd å Google men finner ikke noe om det. Dette vet de kanskje hos forhandlere? Hadde vært mer økonomisk å kunne kjøpe en premier sittedel enn ei helt ny vogn mellom bagtiden og til lille er stor nok til at jeg vil vende han fra meg. :p
Det er ikke godkjent fra fabrikkens side og er ikke testet. Man ødelegger også sittedelen fordi den skraper borti rammen hver gang man endrer sittestilling
 
Det er ikke godkjent fra fabrikkens side og er ikke testet. Man ødelegger også sittedelen fordi den skraper borti rammen hver gang man endrer sittestilling

Ikke så lurt da mao. Æsj, virka jo så snedig!
 
Cybex balios s hadde vi. Hadde babyjogger city mini, men hun ville være vendt mot oss. Orket aldri drasse med meg buffaloen i bilen (pga pose og utstyr som var på den), så syns cybex balios s var kjekk å ta med i bilen i farta.
 
Vi har brukt Britax smile 2. Vi har vært veldig fornøyd med at sittedelen kan snus og at den er enkel å.legge sammen, samt at den blir ganske liten.
 
Back
Topp