Vendbar sportsvogn, trenger tips!

68Fastback

Elsker forumet
Maiblomstene 2020
Februarlykke 2022❄️
Hei :)
Ser etter sportsvogn, med store hjul.. Vendbar..
-Og mulighet for å legge ryggen helt ned, evt nesten helt ned..
Noen som har tips?

Britax Go big 2(det er mulig å kjøpe forhjul som er like store som bakhjulene, da ikke svingbare)
Britax smile 3
Emmaljunga edge duo

Britax Go big 2(det er mulig å kjøpe forhjul som er like store som bakhjulene, da ikke svingbare)
Britax smile 3
Emmaljunga edge duo
Takk for tips ;) Men jeg tenker enda større hjul, gjerne 3 hjul, evt to sammen foran.. Jeg går mye i terreng så jeg er så redd de små hjulene ikke skal fungere:bored:

Andre vogner: uppababy vista og uppababy cruz
Mulig jeg bare rett og slett er gammel :joyful: -men jeg ser for meg at de små hjulene ikke funker over røtter og steiner....!? Eller tar jeg feil? Da gutta mine var små hadde jeg en trehjuling, mulig det var TFK..? Den var iallfall driiiitgod i skogen..

Takk for tips ;) Men jeg tenker enda større hjul, gjerne 3 hjul, evt to sammen foran.. Jeg går mye i terreng så jeg er så redd de små hjulene ikke skal fungere:bored:

Finnes ikke så mange vogner med 3 hjul og vendbar sittedel dessverre. Men sjekk ut TFK mono, jeg tror denne nå kommer med en vendbar sittedel som kan brukes en stund. Synes vogner fra tfk generelt er gode i terreng og liker godt at den har håndbrems.
Britax Go Big2 hvor du bytter ut de mindre forhjulene og får 4 store hjul.
Beste vogna jeg har prøvd i terreng er thule urban glide2, men den har jo absolutt ikke vendbar sittedel. :oops:

Vi har Britax Go Big, og det er null problem med de såkalt "små" hjulene. De er ikke små, de er litt mindre enn bakhjulene. Det er ikke noe problem med litt off-road-kjøring.

Finnes ikke så mange vogner med 3 hjul og vendbar sittedel dessverre. Men sjekk ut TFK mono, jeg tror denne nå kommer med en vendbar sittedel som kan brukes en stund. Synes vogner fra tfk generelt er gode i terreng og liker godt at den har håndbrems.
Britax Go Big2 hvor du bytter ut de mindre forhjulene og får 4 store hjul.
Beste vogna jeg har prøvd i terreng er thule urban glide2, men den har jo absolutt ikke vendbar sittedel. :oops:
Den så veldig fin ut, den Thule Urban.. Kanskje jeg må gå bort fra det med at den skal være vendbar...

Den så veldig fin ut, den Thule Urban.. Kanskje jeg må gå bort fra det med at den skal være vendbar...

Jeg ville heller gått vekk fra krav om tre hjul. Ikke-vendbar sittedel er krise i mine øyne. Det finnes jo mange firhjulinger som er helt ok i terreng. Jeg synes i tillegg firhjulinger er mye mer stabile enn trehjulinger, som man må holde med begge hender hver gang man skal opp/ned av kanter og sånt.

Og helt enig i at det er helt syke priser på vogner :s Fikk hakaslepp selv, alle ok vogner koster jo fra 10 000 og opp :s En i barselgruppen prøvde seg på en sånn billig-vogn til 4 000, og endte opp med å kjøpe en ny allerede etter en måned, etter å ha bantes over knirking, håpløs sammenslåing, og rævva kvalitet på omtrent alt. Men går jo an å se om du finner noe på finn, så blir det billigere.

Ja, bedre å kjøpe en opprinnelig dyr vogn billig på Finn, enn en ny billig møkkavogn egentlig.. Mulig jeg går for å finne en brukt, for jeg syns det er helt drøyt å bruke 10.000kr på vogn:bored:
4-5.000kr er mer enn nok egentlig....

Hei :)
Ser etter sportsvogn, med store hjul.. Vendbar..
-Og mulighet for å legge ryggen helt ned, evt nesten helt ned..
Noen som har tips?
Den nye til tfk. Trur den heter mono. Den er vertfall gode hjul på og vendbar sittedel

Back
Topp