August_jente15
Andre møte med forumet
Minsten er straks 6 mnd og vi vil bytte til sportsdel. Problemet er at Mountain Buggy Urban Jungle ikke sportsdel vendt mot oss, så nå kjenner jeg irritasjonen komme. Vi har hatt denne vogna i 3 år og det ble så mye knot med mellomdelen som vi kjøpte som tillegg med førstemann. Mellomdelen var vendt mot den som triller, men var ekstremt mye knot da vi skulle legge henne ned i sovestilling også opp igjen. I tillegg til at vi syntes kvaliteten på denne delen var så som så.
Har sett på forskjellige vogner og elsker dette klikksystemet som mange vogner var (ikke Urban Jungle) - så lettvint!
Har sett på:
Babyjogger City Premier
Mountain Buggy Cosmopolitan
Bugaboo Buffalo (den er for dyr, så tror ikke jeg gidder å bruke så mye penger på det)
Hvilken andre vogner kan dere anbefale og hvorfor?
Ønsker en som er enkel å bruke, lett å slå sammen, kan trille i snø. Blir mest brukt i byen (av/på buss/trikk, fortauskanter).
Har sett på forskjellige vogner og elsker dette klikksystemet som mange vogner var (ikke Urban Jungle) - så lettvint!
Har sett på:
Babyjogger City Premier
Mountain Buggy Cosmopolitan
Bugaboo Buffalo (den er for dyr, så tror ikke jeg gidder å bruke så mye penger på det)
Hvilken andre vogner kan dere anbefale og hvorfor?
Ønsker en som er enkel å bruke, lett å slå sammen, kan trille i snø. Blir mest brukt i byen (av/på buss/trikk, fortauskanter).

vurderer å kjøpe runner understell for bruk i terreng og joggeturer