Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke blodtrykksfall, vært å sjekket disse jentene er såppas store nå og veldig liten plass i magen, så de presser godt på hovedpulsåren i ryggen.. jeg kan ikke sitte over lenger tid i sofaen uten å måtte legge meg ned helt kaos...Er ikke blodtrykksfall da? Høres ut som meg, bare det å steke kjøttdeig kan gjøre meg svimmel[emoji1361] kjedelig er det uansett! Vi er snart i mål[emoji1]
Ikke blodtrykksfall, vært å sjekket disse jentene er såppas store nå og veldig liten plass i magen, så de presser godt på hovedpulsåren i ryggen.. jeg kan ikke sitte over lenger tid i sofaen uten å måtte legge meg ned helt kaos...
Og jeg som vil vaske rydde..: fikse... neste!!
Ja, ser den har aldri hatt dette før. Hadde det ikke sist. Men det går seg nok til <3 ikke lenge igjen!!Det var verre forrige svangerskap da svimte jeg fort av om jeg lå på ULbenken eller lå på benken hos legen.
Reagerer ikke så fort nå, men jeg kan ikke stå i ro for lenge, eller ligge rett flatt. Da merker jeg det fort.
Ja utrolig ekkelt når det blir sånnKan ikke sammenlignes med hvordan du har det, men kan ikke sitte lenge inntil ryggen uten at jeg må sette meg opp for å trekke pusten og måå ligge på venstre side i sofaen/sengen osv.. Ellers får jeg ikke puste til slutt, skikkelig ekkelt..
Uff ja, det hørtes veldig tøft ut!! Kun to dager, så er du over prematur grensen <3 da vil de nok finne en dato til deg <3 god bedring så lengeJepp
Her er rullestol blitt en nødvendighet for å bare komme seg på do.. ubehagelig å sitte, ligge, stå, gå.. har blodtrykksfall i tillegg, så har svima av noen ganger og trenger hjelp til det meste. Er snakk om å bli satt i gang før termin, da det for min del har vert ille lenge og det tærer på alt. Er 36+4 i dag.
Uff ja, det hørtes veldig tøft ut!! Kun to dager, så er du over prematur grensen <3 da vil de nok finne en dato til deg <3 god bedring så lenge