Vena cava

Miiniputt

Glad i forumet
Junilykke2018
flere som sliter med det? Plutselig kom det å tok meg i går. Blir så svimmel, svimete og kvalm av å stå/gå/sitte. Kun ligge som funker nå! Heldigvis ikke så lenge igjen <3

Er ikke blodtrykksfall da? Høres ut som meg, bare det å steke kjøttdeig kan gjøre meg svimmel[emoji1361] kjedelig er det uansett! Vi er snart i mål[emoji1]

Er ikke blodtrykksfall da? Høres ut som meg, bare det å steke kjøttdeig kan gjøre meg svimmel[emoji1361] kjedelig er det uansett! Vi er snart i mål[emoji1]
Ikke blodtrykksfall, vært å sjekket :) disse jentene er såppas store nå og veldig liten plass i magen, så de presser godt på hovedpulsåren i ryggen.. jeg kan ikke sitte over lenger tid i sofaen uten å måtte legge meg ned :p helt kaos...

Og jeg som vil vaske :p rydde..: fikse... neste!! :p

Ikke blodtrykksfall, vært å sjekket :) disse jentene er såppas store nå og veldig liten plass i magen, så de presser godt på hovedpulsåren i ryggen.. jeg kan ikke sitte over lenger tid i sofaen uten å måtte legge meg ned :p helt kaos...

Og jeg som vil vaske :p rydde..: fikse... neste!! :p

Det var verre forrige svangerskap da svimte jeg fort av om jeg lå på ULbenken eller lå på benken hos legen.

Reagerer ikke så fort nå, men jeg kan ikke stå i ro for lenge, eller ligge rett flatt. Da merker jeg det fort.

Det var verre forrige svangerskap da svimte jeg fort av om jeg lå på ULbenken eller lå på benken hos legen.

Reagerer ikke så fort nå, men jeg kan ikke stå i ro for lenge, eller ligge rett flatt. Da merker jeg det fort.
Ja, ser den :( har aldri hatt dette før. Hadde det ikke sist. Men det går seg nok til <3 ikke lenge igjen!!

Kan ikke sammenlignes med hvordan du har det, men kan ikke sitte lenge inntil ryggen uten at jeg må sette meg opp for å trekke pusten og måå ligge på venstre side i sofaen/sengen osv.. Ellers får jeg ikke puste til slutt, skikkelig ekkelt..

Jepp :(
Her er rullestol blitt en nødvendighet for å bare komme seg på do.. ubehagelig å sitte, ligge, stå, gå.. har blodtrykksfall i tillegg, så har svima av noen ganger og trenger hjelp til det meste. Er snakk om å bli satt i gang før termin, da det for min del har vert ille lenge og det tærer på alt. Er 36+4 i dag.

Kan ikke sammenlignes med hvordan du har det, men kan ikke sitte lenge inntil ryggen uten at jeg må sette meg opp for å trekke pusten og måå ligge på venstre side i sofaen/sengen osv.. Ellers får jeg ikke puste til slutt, skikkelig ekkelt..
Ja utrolig ekkelt når det blir sånn :(

Jepp :(
Her er rullestol blitt en nødvendighet for å bare komme seg på do.. ubehagelig å sitte, ligge, stå, gå.. har blodtrykksfall i tillegg, så har svima av noen ganger og trenger hjelp til det meste. Er snakk om å bli satt i gang før termin, da det for min del har vert ille lenge og det tærer på alt. Er 36+4 i dag.
Uff ja, det hørtes veldig tøft ut!! Kun to dager, så er du over prematur grensen <3 da vil de nok finne en dato til deg <3 god bedring så lenge

Kan ikke ligge flatt eller bakoverbøyd på rygg! Da blir jeg uvel i flere timer etterpå! Så jordmor må være kjapp med magemål!

Uff ja, det hørtes veldig tøft ut!! Kun to dager, så er du over prematur grensen <3 da vil de nok finne en dato til deg <3 god bedring så lenge

Takk <3

De vil helst ha meg gående så lenge som mulig, så har fått inntrykk av at jeg styrer det litt selv sånn i forhold til å settes i gang nå etter uke 37. Har to normale og raske fødsler bak meg, begge to dager før termin. På en måte ønsker jeg at fødselen starter av seg selv denne gangen også, men samtidig sliter jeg veldig, så det hadde vert godt både for psyken (alvorlig svangerskapsdepresjon) og den fysiske formen å blitt ferdig. Dette har vert et veldig tungt svangerskap hvor jeg har vert sykemeldt siden dag 1 og vert innlagt tre ganger, så er veldig veldig klar for å få tilbake kroppen og å møte mini :)

Merker det kun når jeg ligger langflat på ryggen. Ofte ikke før det har gått en stund. Men blir jo noe helt annet når du har to i magen - skjønner det må være ekkelt!

Back
Topp