Vemodig...

Goldenchild

Glad i forumet
Sommerfuglene <3
Jeg er kjempe glad for at fødsel nærmer seg, og at jeg snart skal få holde min lille prinsesse i armene...men...
Dette er min siste graviditet, og jeg har- og har hatt det helt fantastisk <3 Litt sånn småting her og der har det vært, men det har vært helt deilig å være gravid denne gangen. Kjenner at jeg vil savne det å kjenne kula der fremme...sparkene, hikkingen, snuingen og vendingen der inne av en liten hemmelighet som vokser seg sterkere og større for hver dag som går. Ingen ting kan måle seg med noe så spektakulært som en graviditet...stakkars menn som aldri får oppleve dette :)

Jeg skjønner hva du mener, samtidig som jeg for min del, gleder meg til den kommer. Synes alt er tyngre denne gangen (er nr.3). Det har jo litt å gjøre med at vi har to fra før, så rekker ikke ordentlig å nyte tumling og bevegelser.

Det er så rart at det kan oppleves så ulikt å være gravid. Jeg skulle ønske jeg kunne nyte det mer slik dere og mange andre gjør. Jeg har ikke så store plager, er ikke det, jeg bare synes ikke det er så stas å miste kroppen, å ha noen som ommøblerer innvollene mine og hopper på blæra. Jeg trives ikke med dette bare... Jeg håper vi kan få en til en dag, vil gjerne ha to (tror jeg), men jeg kan ikke si jeg ser fram til å gjøre dette her om igjen... Håper bare premien er verdt det :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Skjønner godt hva du mener... Dette kan godt være siste gang jeg er gravid også, for jeg og sambo har foreløpig bestemt oss for 2 barn. Det går ikke helt opp for meg da, så det kan godt tenkes at det kommer en attpåklatt :) Men pr. i dag så er dette siste planlagte... Kommer til å savne mye med å være gravid, dersom det skulle bli siste gang... Men jeg merker at jeg savner energien min, og det å kunne klare "alt" selv :) Tror jeg kommer til å slite mer med å evt. ikke skal oppleve en egen fødsel igjen, og det å få et nyfødt barn <3 Det er noe helt magisk...

Skjønner litt hva du mener. Dette er også min nr.2 og siste (ut i fra planen da i hvert fall:-)
Nå har ikke jeg det så veldig behagelig og godt selv, men den hemmeligheten som du beskriver og følelsen av å bære frem et nytt liv er jo helt fantastisk. Det å kjenne bevegelse inne i magen å vite at det er mitt barn som ligger der og vokser og utvikler seg til å bli et lite menneske, mitt lille menneske. Eller vårt da:-) Der er herlig og spennende og helt spesielt. Menn går virkelig glipp av noe ja:-)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Back
Topp