Vemodig

LuringNr3

Gift med forumet
Mammahjertet sank litt da jeg fikk vite at gullgutten skal ett hakk opp i systemet i bhg til nyttår. Han skal begynne på ny avdeling med litt større barn! Jeg syns det er en god begrunnelse, da; han begynner å vokse fra de andre på avdelingen, han er jo den eldste der. Han trenger barn rundt seg med mer språk og han trenger flere utfordringer.
Men mamma må jo bare innse at gutten hennes begynner å bli stor....... :')

O'hoi! Det er et tegn på at han ikke er så liten lenger. :) Jeg kjenner det gnager litt av og til, tiden går så altfor fort.

Huff.....jeg har kjent på den følelsen mer enn èn gang.....

CrazyBeautiful skrev:
Snickers, ja, jøss, du har trippelt opp av alle følelser.

Ja, jeg har det! Ikke tull en gang, skal jeg si deg! Men på toppen troner GLEDEN over tre små gull ;-).......selv om det også innimellom fører med seg 3 doser bekymring og frustrasjon---

De blir store barna våre ja:) Min er faktisk fortsatt minst på avdelingen sin - så har fortsatt mange å strekke seg etter! Var bare 2åringer som begynte i høst..

Ja di er ikkje så små lenger disse her tassene:) håper bare mitt gull får plass nå på nyåret ellers må han vente me bhg til høsten igjen:( dumme mamma å pappa som søkte for seint:(

Snickers skrev:

CrazyBeautiful skrev:
Snickers, ja, jøss, du har trippelt opp av alle følelser.

Ja, jeg har det! Ikke tull en gang, skal jeg si deg! Men på toppen troner GLEDEN over tre små gull ;-).......selv om det også innimellom fører med seg 3 doser bekymring og frustrasjon---

Jeg hadde vært helt overveldet. emoticon

Back
Topp