Vemodig

vibba82

Forelsket i forumet
å skulle pakke ned babylekene og babyklærne som er for små for den minste av jentene og gi dem bort.
Skal gi bort til ei venninne som venter i februar.

Men blir så håndfast at jeg ikke skal ha flere! [&:]

Skal virkelig ikke det da. Etter Ingeborg var bekkenet helt fælt, etter Ragnhild ble det mirakuløst bedre igjen. Og pappa'n vil ikke ha flere (noe som jeg respekterer nå, han ville egentlig ikke ha i det hele tatt)

Og så vokser Ingeborg så fort. Store jenta som forstår og sier så mye. "går bra mamma" bruker hun å si. Vil fryse tiden en stund jeg. Bare en liten stund så jeg får nyte det litt lenger.
Ragnhild er allerede 8mnd, sykt å tenke på at det allerede snart er 1 år siden jeg var i fødsel.. for SISTE gang. Lille babyen min som ikke er så liten lenger.

Ah, tørker vemodstårene og ser framover. For det er jo så mye å se fram til også, mange gode minner å ha og mange framtidsutsikter å se fram mot (håper jeg.. hehe).

Ja... det er vemodig[&o]

Og vi angret, og endte med å lage en tredje baby[8D]

Men ja... kunne ønske jeg kunne fryse tiden jeg og... er så herlig.... og selv om Niklas er nr.2 blir jeg hver dag satt ut av hvor stor han faktisk er blitt... blir helt skremt jeg.
Mine snart 5 år som mamma har gått vannvittig fort.... hva med tiden fremover? kommer jo til å gå like fort... snart sitter vi der med tenåringer som ikke har tid til mammaene sine lenger[:-]
Ja.. jeg har skikkelig angst for tiden som går for fort[8D][:D]
Vi får passe på å nyte hvert sekund med de herlige barna våre, suge til oss hvert minste lille minne[:)]

Veldig vemodig. Jeg har nå bare en da, og samboer har to fra før. Så han vil ikke ha flere. Jeg er nok litt mer enn bare vemodig for at ikke jeg skal få flere. Tviholder på noe av tingene til lillemann.. håper liksom at jeg skal få lov å bli gravid en gang til.....
Men vi får bare nyte di barna vi har [:)]

Sitter her og kjenner på, at jeg er glad for at det nok blir en liten en til her med tid og stunder! [8D] Av og til er det nok med to, men jeg kjenner på at jeg har en graviditet til i meg. [8D][:)] Er ikke helt ferdig enda.

Her SKAL det bli en til[:D]

nei... er ikke gravid nå, men SKAL ha minst en til, men må vente
noen år først.... for jeg skal nemmelig gjennomgå en slankeoperasjon først[:'(]

men er enda ung å har god tid til å kose meg kjempemasse med lillegutt
åsså har jeg så mange med så rundt meg som jeg kan LÅNE[:D]

må likevell innrømme at jeg har vært verpesjuk i 2 år da[8|]

Back
Topp