• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

velsa har vokst jippi

louis22

Elsker forumet
da har jeg vært og sjeket vesla igjen og hun har så sannelig vokst seg ikapp med hva hun skulle veie og måle... fra 8.6 til 9.1 rundt hode og mage på under 2 uker[:)]
fikk igjen en super lege( tror bare de har sånne på bærum) som forklarte masse og jeg gikk derfra med en god følelse.
legen sa at hun veier nå hele 2600-700 gram og at hun blir ca 3500-700 ved fødselen.. akuratt passe syns jeg da...
han mente at det var lett og feilbedømme siden magen min ikke er så stor men det har med høyden og gjøre sa han... er forøvrig en dag lengere en ticker sier og nærmer meg med stormskritt.. gleder meg masse ...takk for støtten det hjalp mye igår klem fra meg...

Så bra [:D] Jeg hadde heller ikke kjempe stor magen og jeg fikk ei på 2780 gram og samme dagen hun kom sa legen ut fra ul at hun ville vær mellom 3000 til 3500 gram. Så hun bomma ikke mye på den miste vekta.

Det var gode nyheter![:)]Godt å slippe å bekymre seg unødig! Lykke til videre!

Det var godt å høre [:D]

Så flott!! Då kan du slappe av fram mot fødselen [:)]

Tenker du på når hun skal ut??? Det er hvis hode som har mest å si der [;)]

så flott at snuppelura i magen din har vokst[:D]

nei tenkte på at jeg ikke vil ha en bebis på 5 kg for da passer ikke klærne he he neida er vel hodet som avgjor dette så det blir vel relativt normalt..

det var gode nyheter!![:)]

Å så bra da at hun har vokst, og at hun kan bli en liten stund til i magen din[:)]

det var godt å høre[:)]

Kjempe godt å høre! Da får hun vokse i fred der inne litt lenger[:)]

Back
Topp