Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: 2søte
Den så utrolig god ut! [:)]
Jeg ville kanskje ikke hatt "Baby" på den i 86 siden det er 1,5 år og jeg ikke synes de er babyer lenger da, men kjempeflotte bukser! [:D]
ORIGINAL: litefrø
Jeg ville kanskje ikke hatt "Baby" på den i 86 siden det er 1,5 år og jeg ikke synes de er babyer lenger da, men kjempeflotte bukser! [:D]
Helt enig med deg;) MEn jeg glemte å hente frem det andre broderiet "Cute" så da ble det sånn;) Maskinbroderi er nemlig noe herk å rekke opp... ;)
Helt enig med deg;) MEn jeg glemte å hente frem det andre broderiet "Cute" så da ble det sånn;) Maskinbroderi er nemlig noe herk å rekke opp... ;)
Ja, vanlig broderi er noe herk å rekke opp så tenker det er enda verre med maskinbroderi ja. Kan jo være noen som har lange unger eks eller som liker baby-merket veldig godt også. Bare tenkte å nevne det hvis du ikke hadde tenkt på det siden jeg selv ikke ville kjøpt bukse med baby-merket i rumpa til veslesnuppa mi, synes ikke hun er noe baby lenger, men et rampetroll. [:D]
TAkk for det;) JEg hadde nok ikke kjøpt det selv heller, men nå får vi se... smaken er som baken;) Noen har jo babyer til de begynner på VGS så hvem vet;)