Vellykket ultralyd idag;) JIPPI.

milla83

Forelsket i forumet
Vært på ultralyd hos majostueklinikken idag, utrolig deilig å vite at alt er bra, og babyen var sååå utrolig aktiv inni der, men vi fikk en god del bilder til slutt, alt var bra med nurket.
19august er det den vanlige ultralyden, så da får vi vite kjønnet. Vil alle vite kjønnet her inne?
Jeg er sååå spent. vi har en datter fra før på 2år og 8mnd, og gleder meg så mye til hun skal bli storesøster. Flere med flere barn her inne?

stor klem jenter.
 
Så gøy:) Vi har 2 barm og venter nå vårt tredje :)
Storebror er 4(for 4dager siden) og lillesøster blir 3 i november:)
Storebror gleder seg kjempe masse til å bli storebror igjenog håper og trur det er en gutt sier han
Skal på ul 2 august,spørst om vi klarer og holde oss uten å vite kjønnet.
 
Såååååå koselig da, gratulerer så masse. så dere har jo en av hver dere da...;)
De er vel kjempe spente på å bli storesøsken(?).
Formen din i svangerskapet da, er den fin? termindatoen din hva er den?
Min er foreløbig 20januar, på min samboers bursdag, så kan jo bli spennende.
Fikk min datter en uke for tidlig så spørs om jeg går full tid denne gangen. Jeg fikk svangerskapskløe i 7mnd i forrige svangerskap, og er visst 80-90%sjanse for at jeg får det igjen sa legen og ikke noe man kan gjøre for å hindre det, så håper jeg slipper, for det er forferdelig å ha.....ellers har jeg vært kvalm noen uker i starten hele døgnet, men nå er det over og apetitten er tilbake=)

klem. ps: hvor er du fra?
 
Jeg skal på UL 16.August, og har termin ca 20. Januar :)
Vi har en datter på 17 måneder fra før, som er født i februar 2010 :) Alle sånne "kjerring-råd" tester vi har tatt, viser en gutt.. men mage følelsen min sier jente.

Vi skal vite kjønnet denne gangen også, for jeg tror ikke vi klarer å la være å smugtitte nå heller! ;) Det er jo litt spennende å vite også, da :)
 
Så gøy , er herlig å se babyen. Sist kontroll var tullemor med og hun fikk også sett babyen , DET var stas det
Jeg vil ikke vite kjønnet denne gangen. Ordinær ul er 9 august
 
YEY! Gratulerer! Er de flinke på Majorstuaklinikken? Skal dit i morgen, kjempe spent :) Går utifra at de er dyktige :)
 
Jeg brukte sentrumslegene sist som første kontroll før jeg var 12uker, de var kanon flinke, og så tok vi 3d, i uke 27 ca når den tid kom på majorstueklinikken, og hun damen var utrolig flink, brukte tiden godt osv.r
Men nå dro jeg på majorstueklinikken tidlig denne gangen, og var en mannlig lege, som jeg syntes ikke var så flink, vare liksom bare ut og inn, og forklarte veldig lite, men fikk vite det viktigste og det var at alt var bra og babyen er frisk og vokser som den skal=)

masse lykke til til deg, utrolig spennende fortell alt imorgen=) om du vil selvsagt.

klem
 
Åh, krysser fingrene for at jeg får en kvinnelig en som er litt snakkesalig ;) Men for all del, jeg vil jo bare vite om alt er bra. Så vil jeg ha bilde hvis alt er som det skal.
Takktakk! Oppdaterer i morgen!
 
Back
Topp