vellykket ul uke 10!

høst+sommerbarn

Betatt av forumet
Da har jeg og min kjære vert på første kontroll og da fikk vi se en liten baby sprelle med armer og ben! Helt fantastisk:)  Jeg var så utrolig beskymret når jeg la meg på benken og var sikker på at det ikke var noe der ( selv om jeg har hørt hjertelyden o.s.v, skikkelig optimistisk med andre ord ;)  Men joda, der dukket det opp en liten en !   Planen er at vi skal fortelle det snarest mulig til nermeste familie,  frem til nå har bare vi to visst det og jeg kjenner at det skal bli deilig å endelig spre nyheten!

Så hærli :) Heilt utruli at lille kan rør sæ så my utn at vi kjenne nå einda :)
Va på UL i dag æ å, kjæmpe gått å sjå lille vænnen i magan <3

så gøy:) kan jeg spørr om det var utvenig eller innvendig ul? jeg hadde utvendig og vi så ingen bevegelse.

så gøy:) kan jeg spørr om det var utvenig eller innvendig ul? jeg hadde utvendig og vi så ingen bevegelse.

Så fantastisk! :) Vi var på ul i uke 10+2 og så bevegelse ved både innvendig og utvendig. Vet ikke hva som er vanlig.

Skattemamma skrev:
Så fantastisk! :) Vi var på ul i uke 10+2 og så bevegelse ved både innvendig og utvendig. Vet ikke hva som er vanlig.

legen sa til meg at det kom an på når i syklusen jeg var blitt gravid. så satser på at alt er bra. legen er fantastisk og jeg skal få komme inn igjen om 1 1/2 uke kun for å skjekke hjertelyd. så satser på at alt er bra... men kjenner jeg blir litt bekymret ja.

Rutla skrev:

Skattemamma skrev:

legen sa til meg at det kom an på når i syklusen jeg var blitt gravid. så satser på at alt er bra. legen er fantastisk og jeg skal få komme inn igjen om 1 1/2 uke kun for å skjekke hjertelyd. så satser på at alt er bra... men kjenner jeg blir litt bekymret ja.

Krysser fingrene for deg :)

så utrolig kjekt!:) Gleder meg masse til det er min tur å se den lille mageboeren min:)

Dette var utvendig :)  Den lille lå helt stille i begynnelsen før den begynnte å sprelle så mye at legen ikke fikk målt den..  Vil nå tro at det er like vanlig at de ligger stille en stund,  men jeg aner ikke.. Håper alt er bra "Rutla" :)

Jeg var også idag , 10+3 , sa hun. En sprellende baby på 3.5 cm ! Helt utrolig at de er så aktive allerede nå ! :)) var fantastisk, også så fine bilder det ble :)

Back
Topp