Vellykket helg :)

lysengeln

Forelsket i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Jeg har hatt ei fantastisk helg med jentene mine :)
Jeg fikk babyshower på fredagen og ett litt anderledes utdrikningslag på lørdagen :)

Jeg fikk så mye nydelig på fredagen at jeg tok helt til tårene, jeg ble så rørt.
Ante ikke at de hadde styrt så mye for at jeg skulle få en fantastisk helg :)
Alle hadde med seg en gave og mat/drikke :)
Så vi spiste bakt potet med godt fyll, pastasalat, kjøttboller av noe slag, og litt potetgull og stæsj på Fredagen. Og etter maten så ble det gaveåpning og kaker :)
Helt fantastisk koselig kveld :D

Igår så dro vi på bytur til Namsos, der vi fikk guidet omvisning på Rock City, som var utrolig morsomt :) Etterpå så dro vi til Kina resturangen og spiste skikkelig skikkelig god mat :)
Alle jentene mine vet at jeg bare elsker kinamat, og kunne gjerne bodd i resturangen hadde jeg kunnet :P
Bilturen til byen og hjem var lang da, gikk stort sett i 40-60 kmt, pga ekstremt dårlig føre, men vi i bilene koste oss masse med litt bakgrunns musikk, god prat, og bil godt :)

Så nå er det bare å glede seg til 24 nov, da jeg og gubben blir mann og kone :D
og jeg virkelig kan kalle han for gubben min ;)

Idag har jeg og han en skikkelig slaske dag, for det kjennes på kroppen at jeg har styrt mye mer enn jeg skal, selv om alt ble tatt i mitt tempo :P
Og han har kost seg med å brøyte hele helgen, så han har sovet lite, og er noe trett selv :P

Måtte bare fortelle for ei koselig helg jeg har hatt :)

Glemte å si at på lørdagen så fikk jeg gavekort på frisørsalong fra alle jentene :)

Og at jeg har forspist meg hele helgen :D

Det lät som en riktigt god helg:-)
Och du vet väl vad man säger? - Man får som förtjänt! :-)

Hørtes ut som om du har hatt ei fin hælg ja Æ har hatt arbeidshælg, så har kun jobba nesten :)

Herlig!!!

Så koselig det hørtes ut! :) Nå kan du ligge i ro på sofaen hele uka med beina høyt og leve på minnene fra helga :)

Høres nesten ut som min helg:p de starta hvertfall likt;)

Back
Topp