Velling

x1xangelica

Elsker forumet
Hvor tidlig begynte dere med velling??

ORIGINAL: angelica

Hvor tidlig begynte dere med velling??

Begynte når snuppa mi va ca 4uker. nå er hun litt over 10uker og får grøt hver kveld[:D][:D][:D][:D]

Er det vanlig å begynne så tidlig?

ORIGINAL: angelica

Er det vanlig å begynne så tidlig?

Er ikke ``vanlig`` men jeg begynte. Å hun har ikke tatt skade av det. det ser du hvis avføringen blir vond å forandrer seg veldig. Det er ikke farlig, men nå i dag er jo alt farlig er helt sykt spør du meg. Da bestemoren min hadde babyer gidde hun di middag krøkket selfølgelig da di var 2 månder. Å ingen av di har tad skade av det så. Men bare ikke si til helsesøstra at du gir velling eller grøt før hun er 4 månder, da får di panikk. Ringer sikert barnverne å guden hvet hva[&:] 

ORIGINAL: MrsNorWolf

Vi begynte for en uke siden, men kan heller ikke kalle det for velling... Vil si det er MME med litt ekstra oppi (tullemor blir ikke skikkelig mett på bare MME) nå spiser hun som bare det og er roligere enn når hun bare fikk MME  [:D]

Kordan klarer du å ordne den ticketen din? har vært forlsovet i over ett år, vill også ha en sånn[:D][:D]

ORIGINAL: Dyreglad85

Vi begynte for en uke siden, men kan heller ikke kalle det for velling... Vil si det er MME med litt ekstra oppi (tullemor blir ikke skikkelig mett på bare MME) nå spiser hun som bare det og er roligere enn når hun bare fikk MME  [:D]

Kordan klarer du å ordne den ticketen din? har vært forlsovet i over ett år, vill også ha en sånn[:D][:D]

Nå spør du godt [8D] Hmmmm... Hvis du klikker på den så kommer du til den sida... Så leiter du bare fram det du vil ha og velger å skrive tekst selv (hvertfall halve....) Håper du skjønte det.....

Snufs kommer inn på siden å alt men står ikke noe om forlovet??? hva gjorde du for å lage den da?

Back
Topp