sas
Gift med forumet
Jamie er sulten..VEldig sulten ..Han har økt veldig i antall ml pr måltid..Foreløpig forstatt bare to gangeer om natten, men likevel. Vi har i en mnd prøvd å lære han grøt å kjenne. han smatter,,gliser...men svelger ikke. PRøvd tre forskjellige grøter..Kan være at ting bare tar tid altså..gutten er jo nettopp blitt fire mnd...men jeg ønsker ikke at han skal gå over 1 liter MME..noe han gjør innimellom nå.
Så jeg tenkte på Velling til grøten er på plass.
Men jeg har aldri gitt velling før og har null peiling på dette så trenger råd.
Er det noe jeg bare kjøper på butikken? Hva med smokken på flasken da...."ødelegge" den ved å ta hullet større? HVordan gjør jeg det uten at hullet blir forstort? Har nivå 2 nå på smokk fra dr. brown.
Dere som har gitt velling før grøt..merket dere forskjell på barnet?? og er det noe man gir hver gang til måltid..eller bare en til to dager om dagen istedet for bare pupp/mme?
Så jeg tenkte på Velling til grøten er på plass.
Men jeg har aldri gitt velling før og har null peiling på dette så trenger råd.
Er det noe jeg bare kjøper på butikken? Hva med smokken på flasken da...."ødelegge" den ved å ta hullet større? HVordan gjør jeg det uten at hullet blir forstort? Har nivå 2 nå på smokk fra dr. brown.
Dere som har gitt velling før grøt..merket dere forskjell på barnet?? og er det noe man gir hver gang til måltid..eller bare en til to dager om dagen istedet for bare pupp/mme?