Velling (oppdatering)

Je@nette

Glad i forumet
har Sindre fått ikveld. Jeg er helt utslitt jeg...[:(] [:(] Han spiser 3 ganger iløpet av natta [:@]...

Han sovnet kl 21 igår og sov til 23 da fikk han mat og sovnet igjen. Han våknet kl 2 og spiste så våknet han kl 4 og spiste. Det var da stille frem til 6.30, våknet igjen og fkk mat. Da sovnet han ikke igjen og vi stod opp kl 7.30.

Han har kun sovet i 30 min i hele dag!!!!!! Ellers har han vært mye utilpass. Han ble badet 19.30 og fikk velling og pupp etterpå. Nå har han endelig sovnet...

Hadde ikke tenkt til å begynne med velling før han var 3 mnd, men dette orker jeg bare ikke [:(] 

Ble mye syting dette men....

Nå har han lagt seg, sover også i egen seng med hestesko [:D]. Han fikk 30 ml velling og var helt vill når han spiste. Håper ikke jeg ga han for mye nå da [8|].
Tørr nesten ikke si dette veldig høyt....[;)]

Håper det hjelper litt med velling!!! Er ikke noe moro å bli sååå utslitt

ligger han på rom sammen med dere? vi ga opp..hun våknet flere ganger om natta..for å ha mat..men hun var jo egentlig ikke sulten..men etter at vi flyttet henne på eget rom,sover hun hele natta..hun er jo 3mnd eldre..men..det kan ha noe med det å gjøre,at han kjenner lukta av deg..og tenker automatisk mat...

Hvordan gikk det med vellingen da?
Jeg gav tullemor grøt puklver på flasken sin, hun sov fra halv ni til ti over halv syv i dag morges [:D]

ORIGINAL: Curly

ligger han på rom sammen med dere? vi ga opp..hun våknet flere ganger om natta..for å ha mat..men hun var jo egentlig ikke sulten..men etter at vi flyttet henne på eget rom,sover hun hele natta..hun er jo 3mnd eldre..men..det kan ha noe med det å gjøre,at han kjenner lukta av deg..og tenker automatisk mat...

Han sover på samme rom i samme seng som meg [8|]. Han har nektet plent å sove for seg selv, men nå må det skjed en endring [;)] 

ORIGINAL: witchofthenorth

Hvordan gikk det med vellingen da?
Jeg gav tullemor grøt puklver på flasken sin, hun sov fra halv ni til ti over halv syv i dag morges [:D]

Han fikk vellingen og sovnet, han sov til kl var 1.15 og sov videre til 3.30. Jeg var helt utslitt og begynte virkelig å bli irritert. Han våknet nemlig fordi jeg snudde meg, han ligger i samme seng som meg. Kl 4.30 rullet jeg sammen en dyne og lagde en hestesko av den. Han sovnet og sov til 6.30. Fikk mat igjen da og sov videre til kl 8. Nå sover han igjen. Virker som dette blir en litt bedre dag enn igår ihvertfall [;)].

Ikveld skal han få velling igjen og legge seg i egen seng med hestesko [;)] så krysser jeg fingrene for at dette med soving og spising blir litt bedre

Har sprinkelseng ja [;)]. Får prøve som du sier å ha hånda inn i senga hans hvis han blir urolig

Back
Topp