Velkomstpakke fra Go`Boken :)

Kaktus_86

Elsker forumet
Mulig dette er AAALT for tidlig. Men jeg bestilte velkomstpakken til Go`boken (Helt gratis). Mye pga den "Boken om deg". Har lyst til å notere ned litt allerede nå og passe på å finne bilder for å lime inn etter hvert. Satt og bladde i den isted og tårene trillet :) Hormoner liksom! Hehe. Den var så fin, og gleder meg til å jobbe med den!! :) Var også med andre fine bøker, og klubben virker veldig bra. 

Flere som har startet å shoppe litt til den lille? 

Har ikke begynt å shoppe til babyen enda nei.

Men Go boken holdt jeg på å bli sprø av, så vi meldte oss ut av den.
Vi ble oppringt flere ganger av dem og de maste på at vi måtte bestille flere bokpakker.
Nei ble ikke godtatt, og man kom knapt til ordet i samtalen.
Først skrev jeg en mail og meldte oss ut, og forklarte hvorfor, men de sendte bare flere pakker som vi for øvrig aldri hentet. Så fikk vi purreregning på dem også.
Til slutt skrev jeg en skikkelig kjeftemail, og da stoppa de opp uten så mye som en undskyldning.

Håper ikke dere blir like plaget.

Jeg syns også "boken om deg" er fin, har den til guttungen. Selve bokklubben ble jeg fort lei av. Ble ikke plaget på noe vis slik som Helenpia. Men etterhvert syns jeg det ble mange like bøker, og ungen var aldri særlig interessert i de. Han har ett par bøker som vi bruker mye, men resten støver bare ned i hylla.

Signerer Helenpia her. Hadde samme problemet.

Samme problem her også, jeg ba dem slette oss fra alt av lister til slutt, for det dumpet ting ned i postkassen og tlf til støtt og stadighet...

Hmm, det er kjedelig. Får være obs på det og si klart fra. Jeg har null tolmodighet med telefonselgere, så det skal ikke mye til før jeg ikke gidder mer. 

I og med at det sto at det ikke er krav til noe minimumskjøp så tenkte jeg at det var flott. Men hvis det er trøblete å melde seg ut er jo det dumt.

Skjønner de ikke at de kunne fått fler kunder hvis de oppførte seg litt bedre?

Vi har kjøpt inn litt småting, og skriver ned tanker og dokumenterer med bilder på dataen, jeg tørr ikke begynne å lage album enda, siden jeg er redd det skal gå gale denne gangen også..

MEN jeg har kjøpt klær og noe utstyr, bare for å kjenne gledesfølelsen :D!!

Kjekt å shoppe til babyen!

Goboken vil jeg ikke anbefale.
Vi bestilte omtrent alle pakkene, men mange av bøkene er så like...
Kundeservicen var også litt dårlig når jeg tok kontakt ang. tilbakemelding av bøkene..
Men alt i alt, synes jeg goboken er grei.. Meldte oss ut når han var 1 år.. Da hadde vi full bokhylle, og trengte ikke flere i samme serie...:)

Vi har den boka og liker den kjempegodt. Meldte meg ut av klubben straks jeg fikk velkomstpakken og har ikke hatt trøbbel med de siden. Har allerede begynt å notere (best. 2 pakker sist jeg var gravid skjønne du) til ny-babyen. Artig

Så fint :) Gleder meg til å notere så smått etter hvert jeg også. Glemmer jo faktisk utrolig fort. Tenker nå at jeg skulle ønske jeg kunne tatt opp da jeg testa positivt på film! Var så mye følelser da at det er litt skurrete. 

Go`boken har veldig fine bøker, men som helenpia skriver så ble vi også veldig plaget. Endte med at jeg måtte være skikkelig kvass i telefonen for å få dem til å slutte. Har heldigvis ikke hørt  noe fra dem siden:)

Back
Topp