velkommenhefte/info til nyansatte/vikrarer i bhg

Kemmet

Gift med forumet
Desemberglede 2015
styrern har pakka på meg i oppgave å skrive informasjonshefte/velkommen til nyansatte vikarer i bhg ennå jeg er 100% sykemeldt... irritert, orker ikke krangle så derfor gjør jeg det bare..
meeen har aldri fått noe slikt før jeg når jeg har starta i jobb... såh.. noen som vet hva som burde stå i ett slikt?

har jo noen punkt,men blir jo bare en halv side..

Hmm, er du sykemeldt, så er du sykemeldt[;)]

Ærlige banan du er sykemeldt og da er dette noen annens oppgave ja. Men det bør stå hva bhg. forventer av vikaren da, som påkledning,deres oppgaver, hvem som jobber på de forskjellige avd,branninnstruks, hvor lenge de jobber på forskjellige vakter,pauser (om de skal ha med seg mat,evnt,betale for mat/kaffe)Kanskje litt innfo om div,skrevne/uskrevne regler i den bhg.Om vikaren skal være med på div møter osv. Litt tips dette[:D]

ORIGINAL: Luthien05

Er du fullt sykmeldt skal du IKKE gjøre den jobben!!!

Nei vet, men orker ikke krangle. hu mente det var ikke noe galt med hodet mitt og at jeg hadde godt av å gjøre noe (sykemeldt pga bekkenløsning)..

Gå inn på barnehageforum.no. De har masse maler på forskjellige sider, blant annet infoskriv til nyansatte. Masse annet genialt har de også

Back
Topp