Velkommen til oss!

Tulla84

Gift med forumet
Junibarna 2015
Novemberbarna 19
Vi kjøpte (som nevnt i tråden "om oss") hus rett før påske.Begynner å komme langt nå.Legger ut noen bilder så dere får se[:D] *Skryte skryte*

Her bor Julian:
(han sover faktis i sengen hvis dere ser etter[:D]

Her er badet:

Her er Kjøkkenet:

Her er spisestuen:

Her er stuen:

Og tilslutt spisestolen til Julian:

Som dere sikkert ser har vi kommet lang, men det er en grunn til at jeg ikke viser de andre rommene[;)]
[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

ORIGINAL: Tusull

Knall fint!!!! [:D]
Likte ALLE romma dine her jeg!!
Skal nok finne pisken min etterpå ja, så jeg kan få litt fart i samboer.. Nå har vi bodd her i snart 7 år, og det er ikke SÅ mye vi har gjort etter vi flytta inn.. (tok masse FØR vi flytta inn da)
Den stereobenken, kan jeg spørre om hvor du har fått tak i den og hvor bred den er??
Er SÅ på jakt etter en sånn en, men finner det ikke.. Enten er det feil farge, lengde eller pris.. [:'(]

Knall fint var det i hvertfall, koslig å få lov å ta en titt [:D]

Den er ikke dyr i det heletatt, men VELDIG tung. Kjøpt den på Bohus til ca 1700kr.Er ikke sikker på lengden og bredde, men den ligger på bohus sine nettsider[:D].Har sett hvor fint alle dere andre har det.Tenkte at nå fikk det jaggu være min tur[:D]Tihi

det bildet av den babyen dere har i stuen var råkult! hvor har dere fått tak i det??

ORIGINAL: tonje07

det bildet av den babyen dere har i stuen var råkult! hvor har dere fått tak i det??

Det er faktisk bilde av Julian.Even har en venn som er fotograf og han har sendt bilde videre til forstørring og slikt.Veldig fornøyd."Less is more"

ORIGINAL: Tulla84

Knall fint!!!! [:D]
Likte ALLE romma dine her jeg!!
Skal nok finne pisken min etterpå ja, så jeg kan få litt fart i samboer.. Nå har vi bodd her i snart 7 år, og det er ikke SÅ mye vi har gjort etter vi flytta inn.. (tok masse FØR vi flytta inn da)
Den stereobenken, kan jeg spørre om hvor du har fått tak i den og hvor bred den er??
Er SÅ på jakt etter en sånn en, men finner det ikke.. Enten er det feil farge, lengde eller pris.. [:'(]

Knall fint var det i hvertfall, koslig å få lov å ta en titt [:D]

Den er ikke dyr i det heletatt, men VELDIG tung. Kjøpt den på Bohus til ca 1700kr.Er ikke sikker på lengden og bredde, men den ligger på bohus sine nettsider[:D].Har sett hvor fint alle dere andre har det.Tenkte at nå fikk det jaggu være min tur[:D]Tihi

Uuuuææææ!!!!!
Da skal jeg til bohus i mårra om den passer på lengda!!!
Fikk du med tv'n på kjøpet?? vil ha sånn å jeg!! [8D] [:D]

Løp og kjøp[:D]Hehe fikk nok ikke tv m på kjøpet gitt.Kostet LITTEGRANNE mer en tvbenken[;)]

Å så fint dere har det!! [:)]
Og det store bildet av Julian var knallfint!!

ORIGINAL: malien

Så koselig dere hadde fått det[;)]
Og Julian sitt rom var kjempefint!!

ORIGINAL: Tulip

Takke[:)][:)][:)]

ORIGINAL: Tulla84

ORIGINAL: Tulip

Takker[:)][:)][:)]

Så utroli fint dere hadde det! [:)] Tipper det har vært mye arbeid... Vi har også banket og spikret i et helt år, men er fortsatt ikke ferdi! [:'(] Sambo holder på ute nå, inne gjenstår tre soverom, vaskerom + inngang.

JA!!!! helt enig.... er Julian med i Go`boken eller??? thihi,.

ORIGINAL: mirakel i feb*

JA!!!! helt enig.... er Julian med i Go`boken eller??? thihi,.

he he.Ja det var vi.Men det ble så dyrt.) ca 900 kr på 3 mnd funker ikke..[:@]

God smak, det skal dere ha.
Bet meg merke i det bildet over sofaen; er det Julian?
Utrolig kult bilde..[;)]

ORIGINAL: Catski og Filip

God smak, det skal dere ha.
Bet meg merke i det bildet over sofaen; er det Julian?
Utrolig kult bilde..[;)]

Ja det er prinsen vår[:)]

Er det sånn isbitmaskin jeg ser dere har i kjøleskapet deres?? [;)]
Jeg har SÅ lyst på isbitmaskin!! Funnet noen på 2000 kr.. Men samboer er sååå kjipern.. [:'(]

Ja det er både isbiter, slush og vann[:D] Hele kjøleskapet kostet 8000 kr. Ikke så værst[:D]

sign[:D]

Superfin kåk dere har! Dere har virkelig gjort en god jobb  Jeg bet meg merke i at dere hadde likens stellebord som oss, og spisestuemøblene er akkurat slike som jeg har lyst på [:)] Bare si ifra om du heller vil ha hvitt respatexbord med fire plaststoler så bytter jeg gjerne [8D]

Forøvrig artig med den ene veggen som var tapetsert i sånn "pyntetapet". Gjorde seg utrolig bra! Ellers var det bildet av Julian kjempefint! Men når man har så fin en gutt så er det vel ikke så vanskelig [;)]

ORIGINAL: Jaggumeg

Superfin kåk dere har! Dere har virkelig gjort en god jobb  Jeg bet meg merke i at dere hadde likens stellebord som oss, og spisestuemøblene er akkurat slike som jeg har lyst på [:)] Bare si ifra om du heller vil ha hvitt respatexbord med fire plaststoler så bytter jeg gjerne [8D]

Forøvrig artig med den ene veggen som var tapetsert i sånn "pyntetapet". Gjorde seg utrolig bra! Ellers var det bildet av Julian kjempefint! Men når man har så fin en gutt så er det vel ikke så vanskelig [;)]

[:)][:)] Takk det var søtt sagt[:)][:)]

ORIGINAL: Laban og Eilin

ser Julian har fått seg sykkel også[:D]

Jeg bare MÅTTE ha den.Den er med 5 punktssele, så ikke altforlenge til den kan brukes.Kjekk når man skal en svipptur innom kjøpesenteret eller butikken og ikke måtte dra med seg den store vogna.Har slik en emmaljunga edge duo kombi og den er ikke akkuratt av det minste slaget[;)]

Så koselig dere har det! [:)]
Dere har likt kjøkken som oss og lik sofa. [:D]

(og du har 666 innlegg.... [&:])

[:D]

Back
Topp